Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:45:11 GMT

سپاه به پنج روستای کوهستانی تالش آبرسانی می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۳۱۰۸

سپاه به پنج روستای کوهستانی تالش آبرسانی می‌کند

سرهنگ جهانبخش عزیزی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس به کمک مردم کوهستان بخش حویق تالش شتافته و ۲ منبع بزرگ ذخیره آب را تهیه کرده است و به دلیل صعب العبور بودن محل، روز گذشته منبع ها با بالگرد جمعیت هلال احمر به ارتفاعات حمل و مستقر شد.

وی افزود: ظرفیت هر منبع ۲۵ هزار لیتر است و بهره برداری از آنها، بعد از تکمیل شبکه انتقال و توزیع آغاز خواهد شد و یکی از ماموریت های سپاه در راستای مردم داری و مردم یاری، پرداختن به محرومین و محرومیت زدایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس گیلان نیز در این خصوص گفت: پروژه مجتمع آب رسانی شهدای کوهستان حویق از اول سال ۹۸ آغاز شده است و با حدود ۲۰ کیلومتر خط انتقال، آب ۲۵۰ خانوار پنج روستا را تامین خواهد کرد.
محمد آقاجان زاده ادامه داد: سپاه قدس گیلان به محرومیت زدایی از دهستان ها توجه ویژه دارد و برای کل این پروژه ۶ میلیارد ریال هزینه شده است و هفت میلیارد ریال نیز برای تکمیل خط انتقال و شبکه توزیع صرف خواهد شد.

بخش حویق از توابع شهرستان تالش ۳۲ هزار نفر جمعیت دارد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روستائیان آب و فاضلاب توسعه روستایی حویق گیلان تالش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روستائیان آب و فاضلاب توسعه روستایی حویق گیلان تالش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روستائیان آب و فاضلاب توسعه روستایی حویق گیلان تالش اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شرکت آب و فاضلاب نیشابور گفت:کمبود چند ساله آب شرب روستای میرآباد مازول در بخش مرکزی نیشابور رفع شد.
جعفر تمیز افزود: با توجه به کمبود آب و جیره‌بندی چاه آبرسانی روستای میرآباد مهندسی مجدد این چاه در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: چاه آبرسانی روستا با نوسازی لوله آبده، کابل برق رسانی، الکتروپمپ و تابلو برق با اعتباری بالغ بر ٢۱ میلیارد ریال تجهیز و وارد مدار بهره‌برداری شد.
تمیز افزود: با اجرای عملیات تجهیز چاه آبرسانی روستای میرآباد آبدهی چاه از ٧/۵ لیتر به ٢٠ لیتر بر ثانیه افزایش و مشکل چندین ساله کمبود آب ١٢٠٠ مشترک این روستا رفع شد.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • خط دوم آبرسانی سد درودزدن به شهر صدرا انجام شد
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • قاچاق چوب با پراید در تالش