Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلاش برای ارتقای کیفیت مستمر محصولات شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران یک اصل در راستای پایبندی به مشتری مداری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ از آنجایی که اصل مشتری مداری در شرکت چوکا از جایگاه ویژه ای برخوردار است. بر همین اساس، واحد کنترل و تضمین کیفیت در راستای اهداف و استراتژی های کارخانه راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس ایرج زمانی فرد مدیرعامل مجتمع چوکا در این خصوص گفت: تلاش برای ارتقای کیفیت مستمر محصولات در شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران، یک اصل در راستای  پایبندی به مشتری مداری است و از این رو افرادی که در بخش واحد کنترل کیفیت و تست و پایش کیفی محصول مشغول به فعالیت هستند با توجه به اصل مشتری مداری، تلاش می کنند محصولاتی استاندارد و با کیفیت را به دست مشتریان برسانند.

نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل چوکا با اشاره به این مطلب که کیفیت‌ زمانی‌ قابل‌ دستیابی‌ است‌ که‌ فرآیندها و فعالیت های‌ یک سازمان‌ به‌ طور مستمر با نیازها و انتظارات‌ بازار تطبیق یافته و به‌ اجرا درآید، افزود: مواد اولیه مناسب ، تکنولوژی تولید ، نیروی انسانی ماهر ، ماشین آلات استاندارد، کنترل مداوم و تعهد مدیران از عوامل موثر درکیفیت کاغذ تولیدی می باشند و امروزه مشتریان کیفیت را تحسین نمی کنند بلکه آنرا حق مسلم خود دانسته و آن را ملاک انتخاب کالا در بازار می دانند و در همین ارتباط واحد کنترل و تضمین کیفیت چوکا همسو با واحد تولید، از ابتدایی ترین مرحله یعنی خرید مواد اولیه تا نهایی ترین مرحله (ارائه محصول به مشتریان)  حضور فعال دارد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت واحد کنترل و تضمین کیفیت در چوکا گفت: واحد کنترل و تضمین کیفیت چوکا، مسئول کنترل مواد اولیه، کنترل کالا در حین تولید و نهایتاً کنترل محصولات کارخانه می‌باشد و این قسمت همچنین مسئول بررسی و نظارت بر رفع اشکالات در مراحل مختلف تولید، کاهش هزینه ها، جمع‌آوری سوابق اطلاعاتی و ثبت آمار مواد مصرفی، مواد تولید شده و میزان ضایعات، بررسی پیشنهادات و شکایات احتمالی مصرف کنندگان محصولات تولیدی شرکت چوکا می‌باشد.

مهندس ایرج زمانی فرد با بیان این مطلب که چوکا همواره بدنبال حفظ و حمایت از محیط زیست بوده است، گفت: آزمایشگاه مرکزی شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا) نیز وظیفه تهیه محلول‌های استاندارد، پخت تحقیقاتی و آنالیز مواد اولیه، تست فاضلاب‌های صنعتی و تحقیقات آب‌های صنعتی را به عهده دارد و از این رو در چرخه حفظ و حمایت از محیط زیست تاثیرگذار بوده و همواره این شرکت را می بایست بعنوان یکی از شرکت های فعال در صنعت سبز معرفی نمود.

مدیرعامل مجتمع چوکا در مورد اقدامات صورت گرفته مبنی بر بالابردن کیفیت محصول تولیدی در این شرکت خاطرنشان کرد:  شرکت چوکا جهت بالا بردن کیفیت کاغذ تولیدی و افزایش رضایتمندی مشتریان، از حضور کارشناس خارجی ( شرکتJASCH INDUSTRIES LTD ) و کارشناسان داخلی (شرکت فیرمکو، شرکت تکین کو و ..) و مشاوران با سابقه در صنعت کاغذ و ماشین آلات و تکنولوژی فنی و افزایش دانش فنی کارشناسان شرکت بهره جسته و آموزش مستمر کارکنان خود در این حوزه را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده است .

وی در پایان گفت: با توجه به حضور پرسنل فنی متخصص و متعهد در شرکت چوکا، این شرکت آمادگی دارد تجارب و دانش فنی خود را در اختیار دیگر شرکت های فعال در صنعت کاغذ، دانشگاه ها و مراکز آموزشی و... قرار دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایرج زمانی مشتری مداری مواد اولیه شرکت چوکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر امروز گفت: مواد غذایی احتکار شده و قاچاق به ارزش بیش از چهار و نیم میلیارد ریال از یک واحد صنفی در شهر کاشمر کشف شد.   سرهنگ حسن مشهدی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از این واحد صنفی موادغذایی، کالای احتکار شده را کشف کردند.   وی گفت: کالاهای احتکارشده در این واحد صنفی برنج، قند بسته بندی، روغن و مواد شوینده بود و در این رابطه یک متهم به مراجع قضایی معرفی شد.   فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر اظهار کرد: مالکان واحدهای صنفی مکلفند فهرست کالاهای موجود در انبارهای خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارهای اداره صمت شهرستان ثبت کنند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • چاپ کتابی درباره سکوت و پایبندی در آثار آلبر کامو
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!