Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات لیگ برتر فوتسال قرار بود ابتدا از تاریخ اول آبان ماه آغاز شود و بعضی از تیم‌ها از شهریورماه تمرینات خودشان را آغاز کردند. با لغو مسابقات جام ملت‌های آسیا و شیوع ویروس کرونا لیگ برتر فوتسال همچنان بلاتکلیف بوده و مشخص نیست دقیقاً چه زمانی رقابت‌ها شروع می‌شود.

تداوم این بلاتکلیفی باعث اعتراض بعضی از باشگاه‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند روز گذشته در گفتگو با خبرنگار مهر تأکید کرد که این شرایط به هیچ عنوان راضی کننده نیست و احتمال دارد گیتی پسند تمریناتش را تعطیل کند و از مسابقات کنار بکشد.

این در حالی است که مسئولان سازمان لیگ فوتسال قرار است فردا چهارشنبه جلسه‌ای را با حضور توحید سیف برقی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال برگزار کنند تا تکلیف برگزاری لیگ مشخص شود.

در روزهای گذشته آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال اعلام کرد که دلیل عدم آغاز مسابقات لیگ، تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و صادر نشدن مجوز از سوی این ستاد بوده است.

کد خبر 5067918 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال توحید سیف برقی ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال سایپا تهران انتخابی تیم ملی ویروس کرونا یحیی گل محمدی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تيم مس رفسنجان فدراسیون فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تيم فوتسال دلسوختگان اهل بيت قم که گروه دوم مرحله نهايي ليگ دسته اول باشگاه هاي کشور حضور دارد، فردا در ديداري از هفته چهارم اين مرحله به مصاف تيم رعد پدافند هوایی اصفهان خواهد رفت.

این بازی از ساعت ۱۶ فردا در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می‌شود.   نماینده فوتسال قم در دور رفت این رقابت‌ها در دو بازی خارج از خانه برابر رعدپدافند هوایی و فولاد هرمزگان شکست خورد و پاس تهران را در خارج از خانه شکست داد.   دلسوختگان در حال حاضر ۳ امتیازی است و در رده سوم جدول چهار تیمی گروه دوم لیگ دسته اول فوتسال ایستاده است و برای زنده ماندن امید به صعود، در بازی فردا محکوم به پیروزی است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد