Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:49:12 GMT

هیچ مجوز شکاری در فریدونکنار صادر نشده است

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۳۲۲۱

هیچ مجوز شکاری در فریدونکنار صادر نشده است

یاسر سالار در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تاکید بر کنترل و ساماندهی صید در فریدونکنار اظهار کرد: دام‌های هوایی تحت هر عنوان غیرقانونی محسوب می‌شود و محیط بانان از ابتدای فصل صید با برپایی دام مقابله کردند که تا کنون نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به حساسیت موجود با توجه به ورود پرندگان برای زمستان گذری در فریدونکنار تصریح کرد: اداره محیط زیست به تنهایی نمی‌تواند در این امر ورود کند و این فرهنگ سازی با کمک اصحاب رسانه میسر است تا پرنده‌ای که پنج هزار کیلومتر مسافت را طی و به فریدونکنار بیاید، شکار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره محیط زیست شهرستان فریدونکنار با عنوان اینکه صید سنتی دوماً استثنا است، بیان داشت: در سال ۹۹ هیچ گونه مجوزی برای صید و شکار صادر نشده، اما روش صید سنتی دوماً که قدمتی فراوان دارد و محدود و مختص به گونه‌ای از پرندگان مورد استثنا است.

سالار با عنوان این موضوع خط و نشانی برای صیادان غیر مجاز کشید و گفت: منطقه در رصد کامل محیط بانان قرار دارد و با خاطیان به صورت قانونی برخورد و به دادگاه معرفی می‌شوند.

کد خبر 5067910

منبع: مهر

کلیدواژه: محیط زیست مازندران فریدونکنار تالاب ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا قزوین لیگ برتر فوتبال ایران مشهد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی در سالن بانکوک آرنا مقابل هم قرار گرفتند؛ که در پایان نیمه نخست تیم ایران با گل‌های بهروز عظیمی و سالار آقاپور ۲ بر یک قرقیزستان را شکست داد.

ترکیب ابتدایی ایران: مسعود محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور، بهروز عظیمی

برنده این بازی در مرحله بعد با برنده بازی ازبکستان و ویتنام رو برو می‌شود.

دیگر خبرها

  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در میانکاله برای یکدیگر
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود