Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت ها از برگزاری دومین دوره توانمندسازی مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اسماعیلی ضمن بیان اهمیت برگزاری دوره­ های ارتقاء دانش مدیریت در کنار ارتقاء معارف دینی برای مؤسسات ابراز کرد: توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی در تحقق اهداف قرآنی کشور و تعمیق و توسعه فعالیت­های این مؤسسات تأثیر به سزایی دارد که براین اساس معاونت قرآن و عترت در نظر دارد "دومین دوره  توانمندسازی مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت" را با مشارکت یکی از مؤسسات برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت ها افزود: برگزاری این دوره به صورت مجازی است و به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا می ­شود. مدیران محترم مؤسسات بعد از ثبت نام، بدون محدودیت زمانی می­ توانند از امکانات سامانه ه­ایی که توسط مؤسسه نور المجتبی (ع) تدارک دیده شده است ، بهره ببرند.

اسماعیلی گفت: دروس این دوره که با حضور اساتید متخصص و برجسته ارائه می­ شود عبارتند از: مدیر برتر، رفتار سازمانی، ارتباطات و فن بیان، اخلاق در مدیریت، سواد رسانه ای، اقتصاد مقاومتی و تولید محتوا در فضای مجازی.

وی در ادامه  افزود: حداقل نمره قبولی در این دوره مجازی، کسب نمره 60 از 100 می­باشد. این امتیاز براساس فعالیت­های صورت گرفته در طول دوره و آزمون پایانی، به شرکت­ کنندگان در دوره اختصاص خواهد یافت. از مزایای شرکت در این دوره می­ توان به تسهیل در روند تمدید پروانه فعالیت، حمایت­های مالی، ارزیابی و رتبه­ بندی مؤسسات و ... اشاره نمود. مدیران مؤسسات قرآنی می ­توانند با مراجعه به تارنمای www.nmi.ir تا پایان آبان ماه در این دوره ثبت نام نمایند.

مدیرکل دفتر برنامه­ ریزی، آموزش و توسعه مشارکت ­ها گفت: در دوره اول این طرح 661 مدیر قرآنی در دوره آموزش مجازی شرکت کردند که 131 نفر برتر این دوره به صورت حضوری در دوره تکمیلی با حضور در کلاس ­های کارگاهی اساتید شرکت نمودند ؛ اما در این دوره به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری کلاس ­های حضوری ممکن نیست.

وی در پایان با اشاره به شرایط شرکت در دوره خاطر نشان کرد: حضور مؤسسات در این دوره الزامی است، دوره مختص مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت دارای پروانه فعالیت است، اولویت ثبت نام با مؤسساتی است که در دوره قبلی شرکت نکرده باشند، از هر مؤسسه فقط یک نفر می ­تواند در این دوره شرکت نماید و اولویت ثبت نام با مدیر مسئول و اعضای مؤسس و در مرحله بعد با مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره و کادر اجرایی مؤسسه است.

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت توانمندسازی مدیران مؤسسات ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان

دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان در اصفهان، ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه حمل و نقل و با شرکت شرکت های دانش بنیان و فعالان حوزه حمل و نقل در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد حمل و نقل دانش‌بنیان همراه با دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان با با همت معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری این نمایشگاه و رویداد حمل و نقلی با حضور شرکت‌های دانش بنیان، فناور، دانشجویان، اساتید و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی از ۱۱ اردیبهشت ماه جاری آغاز می‌شود و تا ۱۴ اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد؛ کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل و نقل ریلی از محورهای برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان است.

برگزاری این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل و نقل ملی و استانی و کلان شهرها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد و ساعات بازدید از نمایشگاه ۹ صبح الی ۱۸ بعد از شهر است و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

کد خبر 748890

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان