Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نظر به تصمیمات ستاد ملى مبارزه با کرونا مبنى بر اعمال محدودیت یک ماهه براى فعالیت مشاغل و جلوگیرى از شیوع ویروس کرونا، کاهش ساعت کارى خطوط حمل و نقل عمومى در پایتخت از امروز (٢٠ آبان ) به مدت یک ماه اعمال می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومى معاونت حمل و نقل و ترافیک، طی مجوزی از شهردار تهران و نظر به تصمیمات ستاد ملى مبارزه با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت یک ماهه برای فعالیت مشاغل، کاهش ساعت کارى خطوط حمل و نقل عمومى از سوى این معاونت اعمال می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس از (٢٠ آبان ماه) اتمام ساعت کارى کلیه خطوط داخلى مترو ساعت ٢٠.٣٠ و خط متروى کرج و گلشهر تا ساعت ٢٠ خواهد بود.
همچنین به منظور اعمال محدودیت و کاهش فعالیت در خطوط اتوبوسرانی پایان زمان فعالیت ناوگان در همه خطوط بی ار تى (انبوه بر) در مسیر رفت (اخرین اعزام) ساعت ٢٠ و در مسیر برگشت آخرین اعزام به ساعت ٢٠.٣٠ کاهش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کاهش ساعت حمل و نقل ساعت ٢٠

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش قیمت طلا و انواع سکه در پی کاهش نرخ ارز


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته (پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت)، ۹۵۰ هزار تومان کاهش داشت و به ۴۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با ۷۰۰ هزار تومان کاهش قیمت، ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ربع سکه با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی، ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با ۱۰۰ هزار تومان کاهش، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با ۱۰۳ هزار تومان کاهش در مقایسه با پنجشنبه، سه میلیون و ۳۵۵ هزار تومان معامله شد.

امروز با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی، هر اونس طلا در نرخ ۲ هزار و ۳۰۱ دلار ثابت ماند.

دیگر خبرها

  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • ریزش قیمت طلا و انواع سکه در پی کاهش نرخ ارز
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس