Web Analytics Made Easy - Statcounter

به ‌گزارش روز سه‌شنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، «علیرضا رزم‌حسینی» در نشستی با اعضای انجمن صنعت موتورسیکلت ایران، افزود: تنوع در بازارهای جهانی نیازمند ورود شرکت‌های بزرگی از کشورمان است و همه تلاش‌ بر پرهیز از شتاب‌زدگی در وضع مقررات باید متمرکز شود و در این ارتباط، استفاده از نظر انجمن‌ها، تشکل‌ها و فعالان بخش خصوصی همواره در دستور کار قرار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر کاهش بروکراسی اداری برای کمک به فعالان بخش خصوصی و تسهیل در امور تولید تاکید کرد و از تولیدکنندگان خواست: ضمن گسترش ارتباطات خود در امر صادرات و افزایش سهم صادراتی مبادرت ورزند.

رزم‌حسینی همچنین بر استفاده از ظرفیت‌های صادراتی کشورهای همسایه به‌ویژه منطقه اوراسیا تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، اکنون چهار واحد تولیدکننده در حوزه تولید موتورسیکلت فعالیت دارند.

در یک دهه گذشته، سالیانه بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در کشور تولید ‌شد که از سال ۸۶ به سالیانه ۱۳۰ هزار دستگاه کاهش یافت، پیشتر انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت اعلام‌کرد: توان تولید انواع موتور برقی در کشور ایجاد شده و اکنون ۱۵ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی در انبار کارخانه ها موجود است.

برچسب‌ها انجمن موتور سیکلت سازان رونق تولید جهش تولید ثبت برند صادرات غیر نفتی نرخ ارز وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران توسعه صادرات تولید داخلی توسعه اقتصادی علیرضا رزم حسینی افزایش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید جهش تولید ثبت برند صادرات غیر نفتی نرخ ارز وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران توسعه صادرات تولید داخلی توسعه اقتصادی علیرضا رزم حسینی افزایش تولید رونق تولید جهش تولید ثبت برند صادرات غیر نفتی نرخ ارز وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران توسعه صادرات تولید داخلی توسعه اقتصادی علیرضا رزم حسینی افزایش تولید اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

به گزارش تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پرفروش‌ترین خودروهای برقی چینی فروش 125 میلیون دستگاه خودرو برقی تا سال 2030 ساخت نخستین خودروی برقی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • ورود پتروشیمی ها به بالادست نفت بازی برد_برد است
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • افزایش سهم ایران از بازارهای جهانی با تقویت صادرات سفال
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید