Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفری از تهیه وتوزیع ۱۸۰دستگاه تبلت خریداری شده خبر داد و گفت: هزینه خرید این تعداد تبلت از طریق کمک های جمع آوری شده در شور عاطفه به مرکز پرداخت شده ودر هفته های آتی در اختیار دانش اموزان تحت حمایت فاقد تبلت قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در مراسم توزیع نمادین 30 دستگاه تبلت بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان اظهار کرد: این تبلت ها به منظور فراهم ساختن زمینه آموزشی برابر و استفاده از امکانات الکترونیکی خریداری و در بین دانش آموزان تحت حمایت توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدایت صفری ادامه داد: یکی از رویکردهای جدی کمیته امداد توجه به مسائل فرهنگی با تکیه بر ارتقاء سطح فکری، فرهنگی، تحصیلی و مشاوره ای خانواده ها برای رسیدن به خودکفایی و ایجاد درآمد با ثبات است.

 

وی با اشاره به شیوع ویروس منحوس  کرونا و گسترش آموزش مدارس در بستر اینترنت، گفت: هم اکنون سه هزار و 350 دانش آموز در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که961 نفر از این تعداد  نیازمند تجهیزات و امکانات الکترونیکی مورد نیاز برای اتصال به سامانه شاد می باشند.

 

صفری ادامه داد: با هدف بهره‌مندی دانش آموزان کم بضاعت زیر پوشش این نهاد حمایتی از آموزش مجازی با همکاری خیرین، تاکنون 195دستگاه تبلت خریداری ودر اختیار دانش آموزان تحت حمایت نیازمند قرار گرفته شده است.

 

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان افزود: هزینه خرید این تعداد تبلت از طریق کمک های جمع آوری شده  در شور عاطفه  به مرکز پرداخت شده  و در هفته های آتی  در اختیار دانش اموزان تحت حمایت فاقد تبلت قرار می گیرد.

 

مدیر کل آموزش وپرورش استان نیز در این مراسم با قدردانی از خدمات کمیته امداد به ویژه در رسیدگی به دانش اموزان نیازمند گفت: کمیته امداد با یک خاستگاه دینی توسط یک شخصیت بزرگ  مثل امام خمینی (ره) تاسیس گردید و تاکنون حمایت های خوبی در حوزه تعلیم و تربیت دانش آموزان انجام داده است.

 

ابراهیم رفیعی خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان زنجان همکاری بسیار خوبی با اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان دارد لذا مدیران و معلمان این اداره کل بصورت داوطلبانه در کارهای خیر خواهانه مشارکت فعال دارند.

 

در پایان این مراسم با حضور مدیر کل کمیته امداد استان و مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان 30 دستگاه تبلت بصورت نمادین به دانش آموزان تحت حمایت اهدء شد.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: آموزش مجازی دانش آموزان کمیته امداد استان زنجان دانش آموزان نیازمند کمیته امداد استان زنجان دانش آموزان تحت حمایت مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با حضور گروه جهادی الکفیل خدمات پزشکی (دندان پزشکی و چشم پزشکی) به ۲ هزار مددجوی زنجانی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، روح‌الله صالحی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جریان حضور گروه جهادی الکفیل در زنجان با بیان اینکه از صبح امروز حدود ۱۰۰ دستیار و ۱۰۰ دندان پزشک در ورزشگان کارگران مستقر شده و در حال ارائه خدمات هستند، اظهار کرد: البته طی روزهای آتی تعداد پزشکان بیشتر هم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از امروز صبح ۴۰ یونیت دندانپزشکی در ورزشگاه تجهیز شده و به ۱۹۰ نفر در نوبت صبح خدمات دندانپزشکی ارائه شد، افزود: همچنین در بحث چشم پزشکی نیز به ۶۰ نفر خدمات در حوزه بینایی‌سنجی ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه ۲ هزار نفر از دهک‌های یک تا پنج که از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند این خدمات را دریافت خواهند کرد، گفت: از این تعداد ۷۰ درصد جامعه هدف کمیته امداد و ۳۰ درصد نیز بهزیستی است.

صالحی تصریح کرد: در بحث دندانپزشکی خدمات کشیدن، ترمیم و جراحی‌های اولیه انجام شده و در صورت نیاز به ارائه خدمات تخصصی مددجویان به مراکز درمانی علوم پزشکی معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بخش دیگر کار گروه جهادی مربوط به خدمات چشم پزشکی است، گفت: در بحث خدمات چشم پزشکی نیز ۱۰۰۰ فریم عینک تهیه شده که به مراجعین ارائه شود.

کد خبر 749859

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی