Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد این که چرا به عنوان مدیر عامل در تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب نشده است عنوان کرد: بر اساس نیاز و شرایط باشگاه این پست به من پیشنهاد شد. اما باتوجه که این که کمتر از ۴۰ روز به فینال لیگ قهرمانان آسیا مانده است، آمدیم که به باشگاه و تیم کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در شرایط فعلی همه تلاش خودمان را می‌کنیم که آرامش را به تیم برگردانیم و شرایط خوبی برای تیم ایجاد کنیم.

شکوری درباره رای صادره در پرونده آل کثیر عنوان کرد: بعد از اینکه رای صادر شد ما درخواست گراندز را دادیم و منتظر هستیم اطلاعات کامل رای در اختیار ما قرار گیرد و با کمک دوستان معاونت حقوقی باشگاه موضوع را در دادگاه عالی ورزش بررسی خواهیم کرد و امیدواریم آل کثیر بخشیده شود.

او درباره جایگزین کردن بازیکنی به جای آل کثیر در فینال لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: با توجه به اینکه ما از سه پنجره نقل و انتقالاتی خود را استفاده کردیم، دیگر امکان ثبت با بازیکنی برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا را نداریم، اما ما بسیار امیدواریم به این تیم که بتواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

شکوری درباره قرارداد با رضا قوچان نژاد و همچنین رضا شکاری عنوان کرد: نفرات انتخابی تیم فقط با نظر سرمربی تیم انتخاب می‌شوند، ما همه مسائل نقل و انتقالاتی را به کادر فنی واگذار کردیم و سعی می‌کنیم لیستی که به ما دادند را برای آن‌ها فراهم کنیم.

او گفت: قوچان نژاد بازیکن بسیار بزرگی است، اما شرایط خاصی دارد، هم شرایط زندگی شخصی او و هم قرارداد او با باشگاه هلندی است که مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد، سعی می‌کنیم شرایط حضور هر بازیکنی که کادر فنی نیاز داشته باشد را در تیم فراهم کنیم.

شکوری درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: ما برای درآمد زایی در باشگاه در حال انجام کار‌های بزرگی هستیم، اما مشکلات فراوانی هم در این راه داریم. مشکل برانکو را حل کردیم و همچنین قبل از او کسانی بودند و موفق به پرداخت طلب آن‌ها شدیم. مشکلات مالی فراونی را داریم و نمی‌شود این قضیه را کتمان کرد، اما تیم ما، یک تیم هوادار محور است و قدرت آن به هواداران خود است. امیدواریم بتوانیم روند مشکلات مالی پرسپولیس را حل کنیم،" ولی باید قبول کنیم که برای حل مشکلات کمی نیاز به زمان داریم، اما باید کار کرد و هیچ راه بهانه جویی برای ما وجود ندارد.

او گفت: در حساس‌ترین برهه در تاریخ باشگاه پرسپولیس هستیم. اگر این قهرمانی در آسیا برای پرسپولیس اتفاق بیفتد می‌تواند دل تمام ملت را شاد کند و باید تمام مسئولان و ارگان‌ها به ما برای قهرمانی در آسیا کمک کنند.

شکوری درباره پرداخت پاداش‌های آسیای سال ۲۰۱۸ باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: سعی می‌کنیم چند روز آینده گزارشی را درباره پاداش سال ۲۰۱۸ برای هواداران و همه مردم ارائه دهیم. در ارتباط با پاداش‌های جدید با توجه به شرایط موجود تا به امروز امکان دریافت پول برای ما وجود ندارد و در بهترین حالت یک ماه بعد از فینال پاداش ما داده می‌شود.

شکوری درباره اظهارات محسن سیدی درباره پرداخت مطالباتش عنوان کرد: ما سعی می‌کنیم در شرایط فعلی که باشگاه مشکلات مالی دارد حداقل نسبت به طلبکاران گوش شنوا داشته باشیم و به آن‌ها احترام بگذاریم.

او ادامه داد: سیدی حدود ۴ تا ۶ ماه در باشگاه پرسپولیس حضور داشته است و حدود ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان طلب دارد. ما طبق صحبتی که با او داشتیم گفتیم که با توجه شرایط باشگاه فعلا نمی‌توانیم طلب او را پرداخت کنیم و به سیدی گفتیم که اگر پولی به باشگاه بیاید طلب او را هم پرداخت خواهیم کرد.

شکوری گفت: اینکه در این زمان مهم برای باشگاه که تیم نیاز به آرامش دارد همچنین مصاحبه‌ای کنیم کار درستی نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ابراهیم شکوری تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس شکوری درباره مشکلات مالی سعی می کنیم آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی

معصومه شکوری به عنوان ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

طرفداری | دیدار دو تیم فوتبال زنان اوراواردز ژاپن و هیوندای استیل کره‌جنوبی در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان زنان آسیا در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا، برعهده داورانی از کشور چین است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • عزاداری روز شهادت امام صادق (ع) در قوچان همراه با بارش باران
  • بارش باران طراوت بی‌نظیری به هوای بجنورد بخشیده است
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!