Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا شرایط فعالیت دستگاههای قضایی استان کرمان را اعلام کرد.

دکتر "محمدصادق بصیری" در تشریح جزییات این خبر گفت: با توجه به بند ۵ مصوبات چهل و هشتمین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان پذیرش حضوری ارباب رجوع در ادارات استان کرمان از امروز بیستم آبان ماه ۹۹ به مدت یک هفته ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: از امروز بیستم آبان ماه ۹۹ به مدت یک هفته، دادگاه‌های تجدید نظر، حقوقی، کیفری و خانواده و همچنین اجرای احکام مدنی از پذیرش ارباب رجوع به صورت حضوری معذور می‌باشند.

 بصیری با اشاره به اینکه مراجع قضائی به صورت تلفنی یا ارائه لایحه از طریق دفاتر خدمات قضائی در خدمت شهروندان می‌باشند خاطرنشان کرد: شهروندان به هیچ‌وجه در این ایام به مراجع مذکور مراجعه نداشته باشند، مگر اشخاصی که از طریق محاکم دعوت به حضور می‌شوند ضمن آنکه باید عنوان کرد که دادسراها کما فی‌السابق انجام وظیفه خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محدودیت کرونایی اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی کروناویروس استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 6090199 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان