Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف دو انبار کالاهای احتکاری و دستگیری سه محتکر روغن خوراکی و نهاده‌های دامی به ارزش بیش از سه میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان اسدآباد و اطلاع از احتکار مقدار زیادی روغن خوراکی و نهاده‌های دامی در شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شناسایی محل دقیق احتکار کالاها و انجام هماهنگی‌های قضائی، افزود: مأموران در دو عملیات ضربتی از محل‌های مورد نظر بازرسی به عمل آوردند.

سرهنگ یاری گفت: در این راستا در نتیجه بازرسی از منزل فردی در شهرستان که اقدام به احتکار روغن خوراکی کرده و با بسته بندی غیر بهداشتی به صورت غیر مجاز اقدام به فروش آنها می‌کرد، ۶ تن روغن خوراکی با مارک‌های مختلف کشف و نامبرده دستگیر شد.

وی بیان کرد: در ادامه مأموریت در بازرسی از انبار علوفه‌ای در خارج از شهر که اقدام به انبار نهاده‌های دامی به صورت غیر مجاز می‌کرد، ۱۲۶ تن یونجه، کنجاله سویا، خوراک مرغی، جو و کاه را کشف و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ یاری با بیان اینکه در بررسی انجام شده مشخص شد محموله‌های مکشوفه در سامانه جامع سازمان صمت ثبت نشده است، عنوان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش محموله‌های کشف شده سه میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

افزایش ۱۵ درصدی کشف سرقت در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از افزایش ۱۵ درصدی کشف انواع سرقت و افزایش ۱۹ درصدی دستگیری سارقان از ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: با اقدامات انجام شده توسط مأموران انتظامی شهرستان فامنین از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد افزایش ۱۵ درصدی کشف انواع سرقت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

سرهنگ حیدری با اشاره به اینکه در این مدت دستگیری سارقان ۱۹ درصد افزایش داشته است، ضمن تاکید به شهروندان در نگهداری اموال و وسایل خود، از آنها خواست هر گونه موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو و کشف خودروی سرقتی در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک سارق لوازم داخل خودرو و کشف یک دستگاه خودروی سرقتی خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری گفت: مأموران شهرستان همدان حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: پس از بررسی مدارک و استعلام شماره پلاک مشخص شد، خودرو سرقتی است و مأموران این وسیله نقلیه را به همراه راننده آن به مقر انتظامی انتقال دادند.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های فنی به سرقت خودرو و سرقت داخل خودرو اعتراف کرد و در بررسی به عمل آمده مشخص شد، نامبرده چند روزی است از زندان آزاد شده و در مرخصی می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد با رعایت اقدامات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای پلیسی ضمن پیشگیری از سرقت برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار را در این زمینه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 5066747

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان احتکار سرقت ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا قزوین لیگ برتر فوتبال ایران مشهد ایلام فرمانده انتظامی شهرستان روغن خوراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ هادی گندمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک خانم با مراجعه به یکی از بانک‌های سطح شهرستان مبلغی پول تقلبی همراه خود دارد، بلافاصله عوامل گشت کلانتری اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در بانک مشخص شد خانمی مبلغ 500 میلیون ریال وجه تقلبی  همراه داشته است،که قصد داشته آن‌را به حساب خود واریز کند که متصدی بانک متوجه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه متهم اعلام کرده که وجه را از فرد دیگری دریافت کرده است، گفت: با تلاش ماموران انتظامی، متهمِ دیگر در یک عملیات منسجم دستگیر شد.

سرهنگ گندمی با اشاره به اینکه هر دو متهم غیربومی و ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور هستند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان