Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:50:40 GMT

سکته قلبی هم حریف عشق معلمی نشد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۳۸۸۹

سکته قلبی هم حریف عشق معلمی نشد

ایسنا/قزوین معلم قزوینی درحالی‌که بر اثر عارضه سکته قلبی در بیمارستان بستری و در شرایط جسمانی بدی بود از تدریس مجازی دانش آموزان خود دست نکشید و از روی همان تخت بیمارستان آموزش مجازی شاگردان خود در شبکه شاد را انجام داد.

این روزها تصویر معلمی که بر روی تخت بیمارستان است، کتابی در دست دارد و تدریس می‌کند در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود، مهدی بخشنده‌فر معلم پایه دوم ابتدایی شهرستان بویین‌زهرا به دلیل پشت‌سر گذاشتن سکته قلبی در بستر بیماری است اما تدریس به دانش آموزان را کنار نگذاشته و به صورت مجازی در کنار دانش آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشنده‌فر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: چهارشنبه ۷ آبان ماه اواسط تدریس بود که احساس سوزش در قفسه سینه‌ام داشتم، کلاس تا ساعت ۵ بعدازظهر ادامه داشت و احساس سوزش رهایم نمی‌کرد، بعد از مشخص کردن تکالیف پنجشنبه و جمعه دانش آموزان، به تدریس پایان دادم.

وی افزود: سوزش سینه‌ام ادامه داشت بنابراین با اورژانس تماس گرفتم و شرایطم را تشریح کردم اما اپراتور گفت خطری ندارد و اگر درد افزایش پیدا کرد به مرکز درمانی شبانه‌روزی مراجعه کنید، ساعت ۱۰ شب به‌سختی نفس می‌کشیدم و دیگر نمی‌توانستم حرکت کنم با کمک همسایه‌ها و اقوام به بیمارستان بویین‌زهرا منتقل شدم.

بخشنده‌فر بیان کرد: نوار قلب سکته قلبی شدید را نشان داد بنابراین به تشخیص دکتر داروهایی تزریق و بعد به بیمارستان قزوین منتقل شدم تا ساعت ۶ صبح سه بار با حمله قلبی شدیدی مواجهه شدم و بعد از آنژیوگرافی مشخص شد که باید در رگ‌های قلبم فنر گذاشته شود.

وی عنوان کرد: از همسرم خواستم که به مدیر مدرسه اطلاع دهد تا جایگزینی برای من قرار دهند، مدیر نیز به خانواده‌ها اعلام کرده بود اما خانواده‌ها گفته بودند که ما صبر می‌کنیم  آقای بخشنده مرخص شود، با توجه به شیوع کرونا امکان ملاقات در CCU فراهم نبود و از طرفی همسرم اصرار داشت که به توصیه پزشکان باید از تلفن همراه دوری‌کنم.

فداکار نیستم؛‌ وظیفه‌ام را انجام دادم

این معلم فداکار تأکید کرد: نگران دانش آموزان بودم و نمی‌خواستم از درس دور شوند بنابراین با همسرم هماهنگ کردم که در ساعت مشخصی به قزوین بیاید و تلفن همراهش را با خود بیاورد، دختر خودم کلاس سوم ابتدایی است و از طریق تلفن همراه من درس می‌خواند بنابراین با تلفن همراه همسرم تکالیف را از طریق صوت ارسال و به تکالیف رسیدگی می‌کردم.

وی خاطرنشان کرد: آوردن گوشی تلفن همراه در CCU ممنوعیت داشت اما با موافقت کادر درمان ساعتی را به تدریس اختصاص دادم، روز شنبه به بخش منتقل شدم و کلاس را با کمک همسرم به‌صورت تصویری و آنلاین برگزار کردم، خواستم به یک طریقی همپای مدافعان سلامت کمک کنم و در یک‌هفته‌ای که در بیمارستان بودم با همکاری همسرم کلاس را برگزار کردیم و اجازه ندادیم دانش آموزان از درس‌ها عقب بیفتند.

بخشنده‌فر اظهار کرد: گاهی که همسرم امکان حضور در بیمارستان را نداشت با یک گوشی ساده با او تماس می‌گرفتن و به همسرم می‌گفتم که چه فعالیت‌هایی را در گروه قرار دهد، مثلاً می‌گفتم امروز بگو که نقاشی میلاد پیامبر (ص) را بکشند همسرم نیز آن را در گروه قرار می‌داد و والدین نیز به خوبی همکاری می‌کردند.

وی تصریح کرد: من وظیفه خودم را انجام دادم و نمی‌شود گفت فداکاری کردم چراکه من در مقابل این دانش آموزان و خانواده آن‌ها مسئول هستم، حالا هم که در خانه هستم کلاس را تعطیل نکردم و اجازه ندادم که بیماری من را از دانش‌آموزانم دور کند.

بخشنده‌فر معلمی است که مانند دیگر معلمان فداکار علاوه بر اینکه مباحث درسی را به دانش آموزان یاد می‌دهند با مهربانی و ازخودگذشتگی به دانش آموزان می‌آموزد که چگونه مسئولیت‌پذیر باشند و هجوم دردها را به لبخند تبدیل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری آموزش و پرورش شبکه شاد آموزش مجازی معلم فداکار دانش آموزان تلفن همراه سکته قلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل دانش‌آموزان کنکوری را زمین‌گیر کرد؛ آرزوهامون را رود با خود برد! | فیلم

سیل در خراسان جنوبی خرابی زیادی به بار آورد. نکته تلخ اینکه دانش آموزان خطه محروم «زیر کوه» یکسال زحمت کشیدند اما درست در روز کنکور سیل جاده‌ها را تخریب کرد و آنها نتوانستند به جلسه امتحان برسانند. می‌گویند صدایمان به گوش کسی نمی‌رسد. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیل دانش‌آموزان کنکوری را زمین‌گیر کرد؛ آرزوهامون را رود با خود برد! | فیلم
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • سرقت برای انتقام!
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد