Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:03:59 GMT

۵ مزیت برتر چمن مصنوعی که هر مالکی باید بداند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۳۹۸۲

۵ مزیت برتر چمن مصنوعی که هر مالکی باید بداند

هر کسی به دنبال روش ساده و راحتی می باشد تا نمای ظاهری ملک خود را بهتر کند و جذابیت آن را افزایش دهد و از همه مهم تر، ارزش آن را بالا ببرد. خرید چمن مصنوعی گزینه های بسیاری را جلوی روی این افراد قرار می دهد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آسیاچمن، این شرکت مفتخر است که سال های سال با ارائه بهترین و باکیفیت ترین چمن مصنوعی در انواع رنگ ها، طرح ها و بافت های مختلف در کنار هم وطنان عزیز بوده و سهمی در خاطره های سبزشان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر صورت برای درک بیشتر این محصول کاربردی و چد منظوره، به این ۵ مزیت برتر چمن مصنوعی دقت داشته باشید:

۱.دوام بالا

دوام بالا یکی از اصلی ترین مزیت های چمن مصنوعی می باشد. این محصول در برابر انواع شرایط آب و هوایی، از وزش بادهای شدید گرفته تا بارش سنگین باران و دمای سرد و برفی، مقاومت می کند. از طرف دیگر بتوانید چمن مصنوعی را در مناطق بسیار خشک و گرم که دچار خشکسالی می باشند نیز به کار ببرید.

۲. سازگار با محیط زیست

با خرید چمن مصنوعی، دیگر نیازی به کودها، علف کش ها و آفت کش های سمی و شیمیایی ندارید. این در حالی است که چمن های طبیعی برای این که تا حدامکان سبز و با طراوت به نظر برسند، به تمامی این موارد نیاز دارند.

کودهایی که برای این چمن های طبیعی به کار می روند، می توانند وارد آبراه های زیرزمینی و کانال های آبی شوند که همین امر موجب رشد جلبک ها و کشته شدن ماهی ها و دیگر انواع حیات وحشی می گردد که به برای زنده ماندن به اکسیژن موجود در آب نیازمند می باشند.

۳. نیاز به رسیدگی بسیار پایین

تنها رسیدگی که باید از چمن مصنوعی به عمل بیاید، شستشوی ساده بخش هایی می باشد که ممکن است حیوانات خانگی تان آن جا کثیف کاری کرده باشند. یا اگر هم مشاهده کردید که برگ و خاشاکی روی چمن تان به چشم می خورد، با جارو آن ها را جمع کنید. در غیر این صورت به هیچ یک از کارهایی نظیر هرس کردن، کوتاه کردن، بذر پاشی و آبیاری آن ها نیاز ندارید.

به این ترتیب دیگر خبری از تعویض روغن و سوخت رسانی به دستگاه چمن زنی و یا تعمیرات آن ها نیست.

۴. یک فرصت طلایی برای سرمایه گذاری

کدام مالک و صاحبخانه ای است که میلی به افزایش ارزش زمین خود نداشته باشد؟ استفاده از چمن مصنوعی برای ایجاد فضای سبز می تواند این رویا را به واقعیت پیوند بزند.

از جایی که این محصول در برابر شرایط مختلف آب و هوایی آسیب پذیر نیست، می تواند سال های سال در بهترین حالت ممکن قرار داشته باشد و به این ترتیب هزینه های مالک و صاحبخانه را بسیار کاهش می دهد.

زمانی هم که این مالکان بخواهند زمین و یا منزل خود را بفروشند، وجود فضای سبز با چمن مصنوعی یک نقطه قوت به شمار می رود.

۵. مناسب برای مناطقی که با محدودیت های مصرف آب رو به رو می باشند

در مناطقی که خشکسالی و کمبود آب وجود دارد، چمن مصنوعی می تواند موجب راحتی و آسودگی خیال مالکان و صاحبخانه ها شود.

در واقع از جایی که روز به روز مشکل کم آبی بیشتر و بیشتر می شود، نیاز به استفاده از چمن مصنوعی نیز افزایش می یابد. دلیل اصلی آن هم عدم نیاز به آبیاری آن می باشد، زیرا چمن مصنوعی برای سالم و سرحال به نظر رسیدن به آب و نور خورشید نیازی ندارد.

شرکت آسیا چمن با کادر مجرب و متخصص خود آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در زمینه خرید چمن مصنوعی و نصب آن در پروژه های مختلف می باشد.

اجازه دهید تا در این تصمیم بسیار مهم شما را یاری کنیم و بتوانیم دنیای سبزی که در ذهن خود به آن فکر می کنید را برای شما به واقعیت تبدیل نماییم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید چمن مصنوعی چمن مصنوعی چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا

مهدی بیات‌منش کارشناس حوزه بورس کالا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: عرضه زعفران در بورس کالا دارای مزیت‌های مختلفی است که این مزیت‌ها از چندین جهت به سود مصرف کننده نهایی و تولید کننده خواهد بود. 

این کارشناس حوزه بورس کالا گفت: اولین مزیت عرضه زعفران در بورس کالا بحث شفافیت است به سبب ساختار داده‌محوری بورس کالا تمام اطلاعات در یک بستر شفاف وجود دارد مورد بعدی حذف واسطه هاست همواره بسیاری از کشاورزان از وجود دلالان بر سر زمین ناراضی بودند، اما بستری هم برای عرضه وجود نداشت با فراهم شدن امکان عرضه در بورس کالا حالا کشاورزان می‌توانند بدون هیچ واسطه‌ای به شکل مستقیم محصول خود را به تمام دنیا بدون هیچ گونه محدودیت جغرافیایی به دست مصرف‌کننده و متقاضیان برسانند.

او همچنین می‌گوید: موضوع دیگر بحث کشف نرخ در بورس کالا است بر اساس عرضه و تقاضا این کشف نرخ شکل می‌گیرد که این هم به شکل شفاف و بدون هیچگونه رقابت ناسالم است و همین روند هم اطمینان خاطر مناسبی را برای کشاورزان فراهم می‌کند. همچنین با عرضه زعفران دیگر امنیت فیزیکی هم تامین خواهد شد و کشاورزان مجبور به نگهداری محصول خود در خانه یا سردخانه‌های غیر استاندارد نخواهند بود.

بیات‌منش در ادامه اظهار کرد: اما بورس کالا چگونه به افزایش کیفیت کمک خواهد کرد؟ انبار‌های بورس کالا هر نوع کیفیت زعفرانی را پذیرش نمی‌کنند و تمام محصولات قبل از پذیرش کیفیت سنجی می‌شوند حالا کشاورزان برای این که محصول خود در بورس کالا پذیرش شود مجبور است کیفیت محصول خود ارتقاء و با کیفیت بورس کالا تطبیق دهد که این در مجموع کمک به افزایش کیفیت نهایی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • دانشمندان تنها در ۱۵۰ دقیقه الماس ساختند
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد