Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی مریوان از شناسایی و دستگیری سارقان یک دستگاه کامیون حامل تخم مرغ طی یک عملیات هدفمند پلیسی خبر داد.

سرهنگ کامبیز رستم نیا در تشریح جزئیات این خبر گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی شهرستان مریوان سارقانی را که یک ماه پیش به صورت مسلحانه یک کامیون بار تخم مرغ را در شهرستان سرواباد به سرقت بردند دریک عملیات ضربتی شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا و با اشراف اطلاعاتی ماموران سارق اموال مسروقه حین فروش تخم مرغ در یکی از محلات مریوان شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

سرهنگ رستم نیا تصریح کرد: پس از شناسایی محل دپوی اموال مسروقه مالخر در محل دستگیر که اقدام به فروش تخم مرغ فاقد مجوز می کرد که پس از تحقیقات تخصصی به عمل آمده مشخص شد این اموال سرقتی را از دو نفر در یکی از شهرک های حاشیه مریوان تهیه کرده است لذا متهم و اموال مسروقه که222 کیلوگرم تخم مرغ بوده جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان با اشاره به دستگیری همدست متهم و تحقیقات تخصصی صورت گرفته از متهمان خاطر نشان کرد: سارقان اعتراف کردند که یک ماه پیش در مسیرسنندج به سرواباد اقدام به سرقت مسلحانه یک کامیون حامل بار تخم مرغ به مقدار 4 هزار و282 کیلو گرم کرده و تخم مرغها را به فروش رسانده وخودرو را در جاده سرواباد کامیاران رها نموده اند، دراین راستا پرونده قضائی تشکیل و با دستور مراجع قضائی متهمان روانه زندان شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طی ۲۴ ساعت گذشته با استفاده حداکثری از ظرفیت یگان‌های تابعه در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و میدانی گسترده ۲۷ سارق و متهم متواری را شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف یک دستگاه موتور سیکلت و ۱۱ دستگاه خودرو مسروقه نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای سود جو به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 6090065

دیگر خبرها

  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه