Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-05@03:37:39 GMT

میلاد محمدی در تیم منتخب هفته لیگ بلژیک+عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۴۲۶۳

میلاد محمدی در تیم منتخب هفته لیگ بلژیک+عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، در هفته دوازدهم لیگ بلژیک کلوب بروژ به صدرجدول صعود کرد اما تیم های دیگری هم بودند که عملکرد خوبی داشتند. هرچند شارلروا که کاوه رضایی و علی قلی زاده دو ملی پوش ایرانی در آن توپ می زنند در حالی هم امتیاز با اندرلخت در رده دوم است که یک بازی کمتر دارد. 


در بازی اندرلخت –خنت که با نتیجه یک، یک به پایان رسید میلاد محمدی مدافع چپ خنت یکی از ستاره های زمین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این بازی گل نزد اما یک پاس گل به یارمچوک مهاجم تیمش داد تا نتیجه در آخرین دقیقه بازی مساوی شده و خنت یک امتیاز را بگیرد. 

 

 


میلاد محمدی که فصل گذشته از اخمت گروژنی در روسیه به تیم خنت در لیگ بلژیک پیوست ، در فصل تازه رقابت ها توانسته در ترکیب اصلی تیمش تبدیل به یکی از بازیکنان موثر شود. او با پاس گلی که در بازی برابر اندرلخت به یارمچوک داد تعداد پاس گلهایش در هفت مسابقه این فصل را به عدد 3 رساند. 


این مدافع چپ سرعتی که از سال 2015 یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی ایران است در آخرین اردوی تیم ایران برای بازی دوستانه برابر بوسنی توسط دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی دعوت شده است. میلاد محمدی 35 بازی ملی از جمله بازی در جام جهانی و جام ملت های آسیا را در کارنامه اش دارد.

 

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: میلاد محمدی لیگ بلژیک خنت میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!

به گزارش ورزش‌سه، وقتی محمد دانشگر مصدوم شد نگرانی جدی‌ای درباره عملکرد خط دفاعی سپاهان که در این فصل پرانتقاد عمل کرده ایجاد شده بود، اما سیاوش یزدانی و هادی محمدی به موقع توانستند با حضورشان روی تمامی ابهامات خط بطلان بکشند. 
این دو مدافع در طول فصل و به ویژه در نیمه ابتدایی مسابقات بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست دادند ولی با شروع نیم فصل دوم رفته رفته به وضعیت خوبی نظر بدنی، فنی و کار تیمی رسیدند تا حالا حتی در صورت پایان مصدومیت دانشگر هم مورایس دست به قلب ختا ط دفاعی موفق تیمش در بازی‌های اخیر نزند. 

البته بهبود خط دفاعی سپاهان تنها به عملکرد یزدانی و محمدی منتهی نمی‌شود و آنها پس از مصاف برابر پیکان و شکست عجیب ۳ بر ۲ در ورزشگاه نقش جهان نمایش خیره‌کننده‌ای در فاز دفاعی داشته‌اند و طی ۸ مسابقه فقط ۴ مرتبه گل خورده‌اند تا حتی در روزهای غیبت پیام نیازمند هم این ثبات به هم نریزد.

دیگر خبرها

  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها