Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:11:00 GMT

نشست چشم‌اندازهای امید اجتماعی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۴۲۹۲

نشست چشم‌اندازهای امید اجتماعی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اولین نشست از نشست‌های باشگاه گفتگو با عنوان «چشم‌اندازهای امید اجتماعی» چهارشنبه ۲۱ آبان ماه از ساعت ۲ بعدازظهر با حضور هادی خانیکی استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، رسول صدرعاملی سینماگر و اسماعیل امینی نویسنده و شاعر به دبیری مصطفی اسدزاده دکتری سیاستگذاری فرهنگی به صورت برخط برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه گفت‌وگو ذیل کلان‌برنامه ارتقای محتوا از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دبیری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود. هدف این برنامه طرح مسائل مهم فرهنگی و اجتماعی با حضور صاحب‌نظران و اهالی و فرهنگ، هنر و رسانه در حوزه‌هایی نظیر «تقویت عزت و قدرت ملی با طرح پیشرفت‌های فناوری»، «تقویت خانواده محوری و سبک زندگی»، «مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی»، «افزایش امید و نشاط اجتماعی» و «اعتماد سازی از طریق مبارزه با فساد و بی عدالتی» است.

کد خبر 5066536

منبع: مهر

کلیدواژه: علوم اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات نشست علمی دفتر تبلیغات اسلامی پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات معرفی کتاب توهین به پیامبر عرفان اسلامی حمله تروریستی به دانشگاه کابل علوم انسانی مسابقات قرآنی معرفی نشریات وبینار فرانسه قرآن عبدالحسین خسروپناه اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت به همت پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست مسعود اسماعیلی، محمدرضا سنگری، مهدی جمشیدی، ابوالفضل اقبالی، محسن ردادی، مهدی جهان و محمدمهدی جهان پرور به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست بر عهده سیدحسین فخرزارع است.

زمان برگزاری یکشنبه ۹ اردیبشهت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در محل تهران، سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6090082 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی