Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@12:37:31 GMT

توضیحات رئیس سازمان بورس درباره بازگشایی «شستا»

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۴۳۵۵

توضیحات رئیس سازمان بورس درباره بازگشایی «شستا»

براساس قانون بازار اوراق بهادار بازگشایی و توقف نمادها بر عهده بورس ها است، وظیفه سازمان بورس و اوراق بهادار، صیانت از حقوق سهامداران و نظارت بر بورس ها است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، حسن قالیباف اصل با بیان اینکه اظهار کرد: با توجه به توقف طولانی مدت نماد معاملاتی "شستا"، سازمان به شرکت بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد تا هر چه سریع‌تر این نماد و سایر نمادهای متوقف را تعیین تکلیف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر حسن قالیباف اصل تاکید کرد: البته به این نکته باید توجه داشت که خود ناشرین حتماً باید فرآیند بازارگردانی و تداوم آن را مدنظر قرار دهند و در راستای نقدشوندگی سهام خود کوشا باشند. این موضوع یک اصل مهم در سرمایه گذاری است.

وی تصریح کرد: چنانچه ناشری این مهم را رعایت نکند، سازمان بورس و اوراق بهادار از اختیارات قانونی خود در راستای صیانت از حقوق سهامداران استفاده خواهد کرد.

کد خبر 454551

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار سازمان بورس اوراق بهادار بازار بورس سهام شستا بازگشایی شستا بازگشایی نماد شستا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اوراق بهادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746294

دیگر خبرها

  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • بورس تغییر جهت داد
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • توضیحات سلاجقه درباره موضوع حذف کیسه‌های پلاستیکی
  • محرک جدید بورس
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳