Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثناگومطلق با اعلام خبر راه اندازی مجهزترین آزمایشگاه تخصصی آی سی تی در منطقه ویژه اقتصادی پیام استان البرز گفت: استقرار شرکت های دانش بنیان در این منطقه از مهمترین اهداف راه اندازی این آزمایشگاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نادر ثناگو مطلق» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر راه اندازی مجهزترین آزمایشگاه تخصصی آی سی تی در منطقه ویژه اقتصادی پیام استان البرز گفت: استقرار شرکت های دانش بنیان در این منطقه از مهمترین اهداف راه اندازی این آزمایشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرعامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی اقتصادی پیام افزود: این آزمایشگاه تخصصی می تواند در زمینه کنترل کمی و کیفی تجهیزات صادراتی، شناسایی تهدیدات بالقوه همچنین تجهیزات حوزه آی تی  و آی سی تی به خوبی عمل کند.

 

وی ادامه داد: آزمایشگاه تخصصی آی سی تی در منطقه ویژه اقتصادی پیام توانسته است تأیید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوی و سازمان ملی استاندارد ایران همچنین واحدهای تولیدی مرتبط را کسب کند.

 

وی خاطرنشان کرد: اهمیت رقابت سازنده با تولیدات خارجی از حیث کیفی و کمی از دیگر اهداف معین شده در این منطقه اقتصادی است و ظرفیت این آزمایشگاه تخصصی زمینه کاهش هزینه ها و تسریع در امور را نیز به همراه دارد.

 

ثناگومطلق بیان کرد: در کنار آزمایشگاه تخصصی آی سی تی یک آزمایشگاه دیگر که سال ۸۷ در این منطقه دائر شده بود وجود دارد که کنترل کیفیت منطقه با هدف کنترل کیفی مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی را انجام می دهد. 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: شعار سال جهش تولید سال جهش تولید منطقه ویژه اقتصادی پیام راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز

مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۶ مرکز در البرز خدمات رایگان تخصصی سلامت روان به شهروندان ارایه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ار کرج، ‌مجید نیک‌نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از  مراکز ارائه دهنده تخصصی سلامت روان یا همان مراکز " سراج " در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان البرز 6 مرکز تخصصی سلامت روان به اختصار "سراج " وجود دارد که به بیمارانی که از سطوح پایین تر برای درمان های تخصصی سلامت روان و پیگیری های مداوم بعد از ترخیص ارجاع شده اند ، به صورت رایگان خدمات تخصصی ارائه می کند. وی افزود: درمان های تخصصی سلامت روان گاها طولانی مدت و با هزینه های بالا انجام می شود اما مراکز سراج که دو مرکز در کرج و چهار مرکز دیگر در شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد، فردیس و اشتهارد  راه‌اندازی شده‌اند  که با حضور روانپزشک ، روانشناس و یک مددکار اجتماعی این خدمات را ارائه می دهند و برای بیمارانی که امکان مراجعه حضوری ندارند درمان در منزل و پیگیری تلفنی انجام می‌شود.

وی افزود: بیمارانی که از مراکز بهداشتی، بهزیستی، مدارس و دیگر سازمان‌ها ... به این مراکز ارجاع داده می‌شوند بیمارانی هستند که از اختلالات شدید روان یا افکار پرخطری مانند خودکشی و ... رنج می برند و علاوه بر درمان و پیشگیری از عود مجدد بیماری، ، خانواده های این بیماران نیز آموزش های لازم را دریافت می‌کنند.

وی یکی از نقاط قوت مراکز سراج را حضور مددکار اجتماعی دانست و تصریح کرد: مددکار فعال در این مراکز با ارتباطی که با دستگاه های مربوطه ایجاد می کند آسیب های اجتماعی مراجعین مثل فقر، بیکاری ، بی سوادی و ...بررسی و  پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۱۲۰۰ کارگر استان بوشهر به اشتغال
  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • وزیر دفاع پیام صادر کرد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت