Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@10:41:20 GMT

تمجید رسانه قطری از لژیونر فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۴۴۵۵

تمجید رسانه قطری از لژیونر فوتبال ایران

یک رسانه قطری از مهرداد محمدی بازیکن ایرانی تیم فوتبال العربی قطر تمجید کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشریه الوطن قطر در گزارشی به تمجید از مهرداد محمدی بازیکن ایرانی تیم فوتبال العربی قطر پرداخت. قطری‌ها نوشته اند بر خلاف اعتراض هواداران العربی، بازیکنان جدید این تیم موفق بوده اند. مهرداد محمدی بازیکن جدید ایرانی العربی با عملکرد درخشان خود ۳ گل از ۷ گل العربی در این فصل را به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه این گزارش نوشته شده اگرچه العربی در گلزنی ضعیف عمل کرده و تنها ۷ گل به ثمر رسانده، اما از درخشش محمدی در این تیم نمی‌توان گذشت.

العربی در حال حاضر با کسب ۵ امتیاز از ۵ بازی در رده نهم لیگ ستارگان قطر قرار دارد. این تیم صاحب ۲ بازیکن ایرانی است.  مهدی ترابی بازیکن ملی پوش کشورمان دیگر بازیکن ایرانی العربی محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهرداد محمدی تیم فوتبال العربی لیگ ستارگان قطر بازیکن ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تایلند با قهرمانی تیم ملی ایران خاتمه پیدا کرد و تیم‌های تایلند و ازبکستان رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.  

در پایان این مسابقات سعید احمد عباسی به عنوان باارزش‌ترین بازیکن جام لقب گرفت، این تنها جایزه احمدعباسی نبود و او عنوان بهترین گلزن مسابقات را با ۸ گل زده کسب کرد تا دو جایزه مهم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد و نامش در ویترین افتخارات تاریخچه مسابقات ثبت شد.  

باقر محمدی بهترین این تورنمنت لقب گرفت و همچنین جایزه بازی جوانمردانه به محمد اسامان موسی از تیم ملی تایلند رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان