Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@12:44:25 GMT

امیر توسلی آهنگ‌سازی «بچه زرنگ» را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۴۶۲۱

امیر توسلی آهنگ‌سازی «بچه زرنگ» را آغاز کرد

آخرین فرآیندهای تولید انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» در حالی جریان دارد که امیر توسلی کار آهنگ‌سازی این فیلم را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، امیر توسلی، آهنگساز باسابقه سینمای ایران که سابقه ساخت موسیقی آثار تلویزیونی فاخری همچون «مختارنامه» و آثار سینمایی بسیاری از جمله «کافه ستاره»، «دایره زنگی»، «اخراجی ها ۲»، «گشت ۲»، «نهنگ عنبر۲»، «اکسیدان»، «چهارانگشت»، «تگزاس»، «قانون مورفی» و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را برعهده داشته است، آهنگ‌سازی انیمیشن «بچه زرنگ» را نیز آغاز کرد.
انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» اولین فیلم سینمایی انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان است که از سوی گروه هنرپویا و با سرمایه‌گذاری مشترک کانون پرورش فکری و هنرپویا، آخرین مراحل فنی تولید و پساتولید را پشت سر می‌گذارد.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: «محسن پسربچه‌ای است که عاشق ابرقهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. او در یک اتفاق نادر با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان کمک کرده و او را به زادگاهش بازگرداند. اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است....»

«بچه زرنگ» فیلم جدیدی از گروه «هنرپویا» به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان است که چندی پیش تدوین آن نیز به اتمام رسیده است.

«هنرپویا» در کارنامه خود، تجربه ساخت و عرضه فیلم‌های سینمایی «شاهزاده‌روم» و «فیلشاه» را به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینمای ایران، داشته است و اکنون با سرمایه‌گذاری مشترک با کانون در حال ساخت فیلم «بچه زرنگ» است.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: هنر پویا بچه زرنگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بچه زرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد

ایسنا/گیلان استاندار گیلان، خواستار افتتاح طرح های سالم سازی دریا از اول خردادماه شد و اضافه کرد: فرمانداران برای کاهش غریق تلاش کنند.

اسدالله عباسی امروز، ۱۲ اردیبهشت ماه در ستاد ساماندهی سواحل استان گیلان، با بیان اینکه امسال پیوست فرهنگی در طرح های سالم سازی دریا در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: دستگاه های فرهنگی طرح ها و برنامه های ویژه سواحل را تدوین کنند.

وی با اشاره به تقارن تعطیلات تابستان با ماه محرم، افزود: فضای فرهنگی باید بر سواحل قالب باشد و مردم و گردشگران از برنامه های مناسبتی بهره ببرند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم بهره مندی از سواحل در قالب شناگاه ها و طرح های سالم سازی، عنوان کرد: فرمانداران حتما طرح های سالم سازی منطقه خود را ساماندهی و آسیب شناسی کنند.

عباسی استان گیلان را دارای حدود ۳۰۰ کیلومتر نوار ساحلی دانست و خاطرنشان کرد: همه نقاط نوار ساحلی مناسب برای حضور مردم نیست و باید طرح های سالم سازی را فعال کنیم.

وی خواستار افتتاح طرح های سالم سازی دریا از اول خردادماه شد و اضافه کرد: فرمانداران برای کاهش غریق تلاش کنند و از هم اکنون تجهیزات و لجستیک را مد نظر داشته باشند.

استاندار گیلان در ادامه به کاهش چشمگیر آمار غریق در سواحل استان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: همایش آغاز طرح سالم سازی دریا را برگزار و بر اهمیت صفر شدن غریق تاکید کنید.

وی با بیان اینکه طرح های سالم سازی به برنامه های فرهنگی و اجتماعی بپردازند و برای مردم نشاط ایجاد کنند، افزود: از سرمایه گذاری گردشگری در سواحل استقبال می کنیم.

عباسی همچنین خواستار نصب پرچم های قرمز متحدالشکل در مناطق شناممنوع شد و خاطرنشان کرد: آموزش منجیان غریق حتما در دریا باشد تا بتوانند با شرایط دریا به افراد کمک کنند؛ نه استخر.

وی با بیان اینکه افراد فقط باید در طرح های سالم سازی شنا کنند، گفت: مسئولیت غریق با فرمانداران است و باید از شنا کردن افراد در خارج از محدوده‌های طرح جلوگیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند