Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول صبح امروز در جلسه هماهنگی محدودیت‌‌های برخی از صنوف در شهرستان دزفول اظهار کرد: بر اساس شدت گرفتن آمار موارد ابتلا و فوت ناشی از کرونا و مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان از ساعت ۱۸ امروز به مدت یک هفته کلیه اصناف و مشاغل بجز مراکز بهداشتی و درمانی، امدادی، خدماتی و رستوران‌های بیرون بر در دزفول تعطیل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امکان تداوم این محدودیت‌ها در صورت عدم اجرای درست مصوبات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد بر این اساس از مردم و اصناف شهرستان تقاضا داریم موارد و موازین بهداشتی را رعایت کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: اگر اصناف پس از ساعت ۱۸ از تعطیلی واحد خود خودداری کردند بنا بر دستور مراجع قضایی پلمب خواهند شد که این مصوبه بدون هیچگونه مماشاتی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مدت بجز بخش فروش مواد غذایی سایر واحدهای فعال در هایپرمارکت‌ها نیز پس از ساعت ۶ عصر مجاز به فعالیت نیستند.

علی فرهمندپور تصریح کرد: استخرها، اماکن ورزشی، باشگاه‌ها، مراکز شهربازی و آموزشگاه‌های زبان نیز طی یک هفته اخیر تعطیل خواهند بود.

وی بیان کرد: اعمال محدودیت پس از ساعت ۶ عصر به این خاطر است که تاکنون مشاغل زیادی از کرونا متضرر شدند که باید به این موضوع هم توجه داشت همچنین تجمعات غیرضرور که موضوع اصلی در مبارزه با کرونا است معمولا در شب‌ اتفاق می افتد.

رضا پورآیین رئیس مرکز بهداشت دزفول در ادامه این جلسه، عنوان کرد: 

اعمال محدویت‌ها یک تصمیم وزارتی و کلی است که باید بر نحوه اجرای صحیح آن دقت نمود و کلیه دستگاه‌های ذی ربط همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به غیرفعال بودن ناوگان حمل‌ونقل شهرستان در عصرها طی یک هفته اخیر، ادامه داد: علاوه‌ بر رستوران‌های بیرون‌بر، لبنیات و اغذیه‌فروشی‌ها نیز بعد از زمان اعلامی فقط به صورت بیرون‌بر فعال خواهند بود.

پورآیین گفت: شدت شیوع کرونا ۹ برابر شده و اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشوند، بیمارستان‌ها در ارائه خدمات درمانی با مشکل مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محدودیت کرونا دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم «رشت - قزوین» و «آستارا - اردبیل» و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در محور قدیم «رشت - قزوین» ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور «آستارا - اردبیل» و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ماه ممنوع است.

کد خبر 6094488

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • حمله خرس به مرد ۶۰ ساله در مناطق عشایری دزفول
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری