Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محسن اسدی لاری» روز سه‌شنبه پس از بازدید منطقه ۱۷ شهر تهران به خبرنگار ایرنا گفت: شستن دستها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن نقش بسزایی در کاهش میزان ابتلا به ویروس کرونا دارد و از خیرین می‌خواهم همچون خانواده شهید مجیدی برای اهدای ماسک اقدام کنند.

وی که در منطقه ۱۷ ساخت مدرسه فرسوده ای را برعهده گرفته با اشاره به کمبود سرانه آموزشی و درمانی گفت: سرانه‌های درمانی در این منطقه جنوبی تهران از استاندارد کمتر است و لازم است مدارس و درمانگاه‌های فرسوده احیا شده و جهت بهره برداری آینده‌سازان در اختیار شهروندان عزیز قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی لاری با حضور در منطقه ۱۷ تهران به مقبره شهدای گمنام بوستان زمزم نیز رفت و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، در آیین اهدای ماسک به شهروندان شرکت کرد.

وی که هم اکنون مدیرکل همکاری‌های بین المللی وزارت بهداشت و درمان است خطاب به شهروندان منطقه ۱۷ گفت: شستن دستها، رعایت فاصله اجتماعی و ماسک زدن به طور کامل در کاهش میزان ابتلا و درگیری با ویروس کرونا نقش ایفا می کند، لازم است تجمعات به طور حداقلی و در فضای باز برگزار شود و از نزدیک شدن افراد به یکدیگر پیشگیری شود.

این خیر مدرسه ساز با تقدیر از خانواده شهید مجیدی که در اهدای ماسک پیشگام شدند، گفت: اقدام بسیار خوبی در ترویج فرهنگ فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن صورت گرفته و امیدواریم همه به این نوع فعالیت ها ترغیب شوند.

منطقه ۱۷ در جنوب غربی شهر تهران قرار دارد و همجوار با مناطق ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۶، ۱۸ و ۱۹ است.

شهرداری منطقه ۱۷ دارای ۳ ناحیه است.

آموزش طرح کاپ به دانش آموزان منطقه ۱۹ در سامانه شاد کلید خورد

شهردار منطقه ۱۹ از  ارائه آموزش های مجازی طرح کاپ و تفکیک پسماندها به دانش آموزان مدارس منطقه ۱۹ با استفاده از ظرفیت سامانه شاد خبر داد.

«علی توکلی» با اشاره به اجرای این فعالیت آموزشی با همکاری آموزش و پرورش منطقه اظهار کرد: طی این برنامه آموزش های لازم  در زمینه نحوه  تفکیک پسماندها از مبدأ و فرهنگ زیست محیطی بصورت مجازی در اختیار دانش آموزان منطقه قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه آموزش های طرح کاپ برای اولین بار در سامانه شاد قرار گرفته است افزود: از طریق این بستر ٥٦ هزاردانش آموز این منطقه با فرایند بازیافت و اهمیت آن در حفظ حیات محیط زیست آشنا می شوند. در همین راستا گروه ها و کانال های مختص مباحث طرح کاپ در سامانه شاد تشکیل و موضوعات مربوط به کنترل شیرابه از خانه و مباحث محیط زیستی در قالب نمایش فیلم ها و انیمیشن های در آن ها بارگذاری شده است.

توکلی در ادامه به سایر اقدامات انجام شده در راستای تحقق اهداف طرح کاپ از مهرماه سال گذشته اشاره و بیان کرد: توزیع مخازن و کارتن پلاست های مخصوص پسماند خشک و آموزش مفاهیم طرح کاپ در مدارس منطقه و همچنین توزیع بیش از یک هزار و ۹۰۰ کارتن پلاست و مخزن در ساختمان های شهرداری و اداری و مجتمع های منطقه از جمله این اقدامات هستند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا علاوه بر اطلاع رسانی و ارائه آموزش های طرح کاپ در ساختمان های شهرداری، این آموزش ها در مجتمع های مسکونی محدوده منطقه نیز روزانه و به شکل مستمر انجام می شود.

منطقه ۱۹ شهرداری تهران با وسعت  ۸۹ کیلومتر مربع در جنوب شهر تهران واقع شده که با مناطق ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۲۰ همجوار است.

این منطقه از شمال به اتوبان جوانه، از جنوب به اتوبان آزادگان، از شرق به اتوبان نواب، خیابان بهمنیار و از غرب به اتوبان آیت الله سعیدی محدود می‌شود؛ ‌ منطقه ۱۹ تهران از بافتی قدیمی برخوردار است و شامل محله‌های متعددی می‌باشد.

منطقه ۱۹ دارای ۵ ناحیه و ۱۲ محله است که خانی آباد نو، شهرک شریعتی، عبدل آباد، نعمت آباد، صالح آباد، دولتخواه، شهرک احمدیه و شهرک بخارائی از جمله محلات این منطقه است.

همچنین کوره‌های آجر پزی، میدان تره‌بار مرکزی شهر تهران، بهشت زهرا، مرقد مطهر امام راحل (ره)، مرکز خرید و فروش  همگانی خودرو از مکان های شاخص درمنطقه ۱۹ است.

برچسب‌ها شهرداری منطقه نوزده تهران شهرداری تهران شهرداری منطقه هفده تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران اخبار کنکور سامانه شاد شهر تهران آموزش ها منطقه ۱۹ منطقه ۱۷ طرح کاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود