Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح و مدیرعامل بیمه کوثر به منظور ارتقای منزلت و معیشت بازنشستگان نیرو‌های مسلح و نیز آرامش‌خاطر و کاهش دغدغه آن‌ها در بخش هزینه‌های درمان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی رئیس سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح در این مراسم گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه‌های بالای بخش درمان به ویژه در مراکز درمانی خصوصی این طرح برای بازنشستگان اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارتقای خدمت‌رسانی در بخش سلامت و درمان را از برنامه‌های این سازمان دانست و افزود: در سال اول ۲ هزار و ۴۰۰ نفر ثبت‌نام کردند و در سال گذشته ۴۳ هزار نفر و امسال با توجه به شرایط موجود تعداد افراد تحت پوشش این طرح افزایش خواهد یافت.

در این مراسم مدیرعامل بیمه کوثر رابطه مسئولان سابا و بیمه کوثر را یک رابطه راهبردی دانست و گفت: این قرارداد به منظور کاهش پرداخت پیشکسوتان در بخش درمان منعقد شده است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی از افزایش ۵۰ درصدی تعهدات نسبت به سنوات گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: افراد مشمول بخش اجباری این طرح بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مستمری‌بگیران تحت‌پوشش سابا به همراه اعضای تحت تکفل‌شان (افراد تحت تکفل شامل همسر، فرزند اناث مجرد و فرزند ذکور مجرد غیر شاغل زیر ۲۰ سال) هستند.

مدیرعامل بیمه کوثر تصریح‌کرد: ثبت‌نام پدر، مادر، فرزند ازدواج کرده و فرزندان شاغل مجرد، تنها به‌شرط داشتن بیمه اولیه (دفترچه بیمه‌های خدمات درمانی نیرو‌های مسلح، تامین اجتماعی، سلامت و... و.) و با رعایت الزام به ثبت‌نام همه افراد تحت‌تکفل امکان‌پذیر خواهد بود.

مجید مشعلچی فیروزآبادی افزود: کاهش و افزایش تعداد اعضای خانواده فقط برای ولادت، فوت، فوت و جایگزین سرپرست، ابطال دفترچه به‌علت ازدواج فرزندان یا تعدد بیمه‌نامه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این بیمه‌نامه در دو طرح «الف» و «ب» ارایه می‌شود، اظهار کرد: در این طرح هزینه‌های بستری، جراحی‌های تخصصی، آمبولانس، انواع خدمت‌های پاراکلینیکی، آزمایش، ویزیت و دارو، دندانپزشکی، عینک، رفع عیوب انکساری چشم و سمعک براساس میزان تعهد قرارداد تحت‌پوشش قرار می‌گیرد.

مدیرعامل بیمه کوثر در خصوص تفاوت طرح «الف» و «ب» گفت: در طرح «الف» پوشش زایمان با سقف ۳۰میلیون ریال اضافه شده است.

مجید مشعل‌چی فیروزآبادی درباره مزایای این طرح گفت: تامین هزینه‌های مازاد درمانی گروه هدف و تسریع و تسهیل در پرداخت هزینه‌ها به بیمه‌شدگان، دست‌یابی سریع به خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی مراکز درمانی خصوصی و دولتی طرف قرارداد این شرکت در سراسر کشور به‌صورت برخط، امکان دست‌یابی سریع و آسان به اطلاعات هزینه‌ها و باقی‌مانده سقف خدمات از طریق تارنمای شرکت به‌منظور مدیریت بهینه استفاده از بیمه خود و اعضای خانواده ازجمله مزایای این طرح است.

وی در پایان یادآورشد: علاقه‌مندان با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شرکت به نشانی www.kins.ir بخش خدمات غیرحضوری یا نشانی kins.ir:۸۰۹۶/RegisterBazneshasteh می‌توانند ثبت‌نام کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن ۸۹۳۸۲ با کارشناسان بیمه کوثر در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح وزارت دفاع بیمه بازنشستگی مدیرعامل بیمه کوثر نیرو های مسلح ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، گفت: مرحله اول عملیات واکسیناسیون طرح تکمیلی فلج اطفال در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با پوشش ۱۰۰ درصدی جمعیت هدف کودکان زیر ۵ سال اجرا شد. - اخبار استانها -

حامد جز جلالیان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در نیشابور،اظهار داشت: با توجه به اینکه بیماری فلج اطفال در کشورهای همسایه به خصوص همسایگان شرقی، به صورت اپیدمی درآمده و از طرفی جابه‌جایی‌های جمعیتی، شهروندان نیشابوری نیز در معرض خطر ورود ویروس فلج اطفال هستند.

وی ادامه داد: در مرحله اول عملیات واکسیناسیون تکمیلی که 2 تا 4 اردیبهشت‌ماه اجرا شد، 118 کودک نیشابوری و 90 کودک غیرایرانی زیر 5 سال علیه این بیماری واکسینه شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، گفت: اجرای عملیات تکمیلی واکسیناسیون خانه به خانه فلج اطفال را 14 تیم عملیاتی در مناطق به صورت تیم‌های سیار و بیش از 30 مرکز خدمات جامع سلامت دارای جمعیت اتباع بر عهده داشتند.

جز جلالیان خاطرنشان کرد: مرحله دوم طرح تکمیلی  واکسیناسیون فلج اطفال از 30 اردیبهشت‌ماه تا یکم خردادماه در نیشابور اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: این پوشش با  مشارکت خوب شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و میانجلگه میسر شده است.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته