Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند صبح امروز در حاشیه افتتاح ۶۶ پروژه ره سلامت که با حضور وزیر بهداشت در استانداری کرمانشاه انجام گرفت، از بهره‌برداری بیمارستان شهرستان اسلام آباد تا کمتر از ۲۰ روز آینده خبر داد و گفت: اختلافات جزئی بین دستگاه علوم پزشکی و وزارت راه و شهرسازی جهت تکمیل این بیمارستان وجود داشت که به زودی حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سالگرد زلزله سال ۹۶ کرمانشاه، اظهار کرد: در این زلزله ۲۲۷ واحد خانه بهداشت در سطح استان تخریب شد که از این تعداد ۲۲۵ واحد ساخته شده و ۲ واحد باقی مانده است.

استاندار کرمانشاه افزود: از ۹ مرکز جانع سلامت هفت مرکز، از چهار مرکز فوریت‌های پزشکی سه مرکز و از هفت بیمارستان پنج بیمارستان تخریب شده بر اثر زلزله در استان ساخته شده و باقی واحدها در دست اقدام است.

وی گفت: شهرستان دالاهو تنها شهرستان فاقد بیمارستان است که از اعتبارات زلزله برای ساخت یک واحد بیمارستان در این شهرستان اختصاص یافته است.

بازوند به بیمارستان شهرستان ثلاث باباجانی اشاره کرد و گفت: این بیمارستان قبل از وقوع زلزله تکمیل نشده بود و هنوز نیز منتظر تأمین اعتبارات مورد نیاز است.

وی ادامه داد: در روانسر نیز یک بیمارستان در حال ساخت است که بهره برداری از آن بیش از ۵ سال طول خواهد کشید، لذا باید یک بیمارستان موقت در این شهر ساخته شود.

بازوند از اهدا ۱۳ دستگاه اکسیژن ساز توسط وزیر نفت به استان کرمانشاه خبر داد و گفت: توفقات خوبی برای دریافت دستگاه‌های بیشتری صورت گرفته است.

کد خبر 5068086

منبع: مهر

کلیدواژه: هوشنگ بازوند کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا قزوین لیگ برتر فوتبال ایران مشهد احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت؛ آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان در قالب پروژه‌های ملی،استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) در استان درحال‌ انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا داودی امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ با اشاره به اینکه خدمات آبرسانی در حوزه محرومیت‌زدایی‌از طریق سه حوزه استانی، ملی و پروژه‌های ذیل قرارگاه امام‌حسن مجتبی (ع) انجام‌می‌شود گفت: در سه حوزه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در کرمانشاه و شهرستان‌های غربی آبرسانی به ۸۲۰ روستا در دست اجرا است که موضوعی بی‌سابقه بوده.

وی گفت: از مجموع طرح‌های آبرسانی به ۸۲۰ روستای که طی دوسال در دست اجرا بوده‌، ۳۲۰ روستا آماده افتتاح و بهره‌برداری است که ۲۱۰ روستای آن در قالب طرح‌های اجرایی قرارگاه امام‌حسن مجتبی (ع) و ۱۱۵ طرح نیز در قالب پروژه‌های ملی و استانی بوده است که طی یکی دو ماه آینده به بصورت رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تا به امروز در ۳۲۰ پروژه روستایی ۶۲۵ کیلومتر لوله‌گذاری، ۱۵۳ باب مخزن، ۴۹ باب ایستگاه پمپاژ و ۴۶ حلقه چاه حفر شده است و در مجموع ۴۵ هزار نفر از نعمت آب شرب بهره‌مند شده‌اند.

وی پروژه امام علی (ع) یک، در کرمانشاه را به عنوان محرومترین پروژه در این شهرستان عنوان کرد و گفت: این پروژه ۱۸ روستا را تحت پوشش دارد و تا پایان اردیبهشت‌ماه افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

داودی اضافه کرد: با اجرای این ۱۸ پروژه روستایی که تا به امروز آبرسانی به هشت روستای آن انجام گرفته و ۱۰ روستای دیگر نیز تا پایان اردیبهشت به بهره‌برداری خواهد رسید، در مجموع بیش از ۲۰۰۰ هم‌استانی که تا به امروز، هیچگونه دسترسی به آب شرب نداشتند از نعمت آب سالم بهره‌مند خواهند شد.

وی می‌گوید: پیش از این آبرسانی به این روستاها به صورت سیار انجام می‌گرفت یا مردم از چشمه‌های محلی غیربهداشتی استفاده می‌کردند که با افتتاح این پروژه از نعمت آب سالم برخوردار شدند.

کد خبر 749549

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری