Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اعلام کرد: به منظور کاهش مراجعه حضوری شهروندان، از اول آذرماه تمام خدمات قابل ارائه مشترکین از طریق سامانه « برق من» به صورت غیر حضوری داده می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در اطلاعیه این شرکت آمده است: در راستای به صفر رساندن مراجعه حضوری شهروندان به دستگاههای اجرایی و پیشگیری از احتمال آلودگی های ناشی از کرونا بدین وسیله به اطلاع می رساند از اول آذرماه تمامی خدمات قابل ارایه این شرکت به مشترکین فقط از طریق« سامانه برق من» بدون نیاز به هرگونه مراجعه حضوری انجام پذیر و دردسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این اطلاعیه آمده است: مشترکین برق و شهروندان می توانند با دریافت اپلیکیشن«برق من» از نرم افزار کافه بازار و ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی انشعاب خود به صورت غیرحضوری خدمات لازم را دریافت کنند.

با نصب اپلیکیشن و راه اندازی سامانه امکان دریافت بیش از 12 نوع خدمات مختلف مهیا شده است.

امکان پرداخت آنی قبض، نمایش سوابق پرداخت و سوابق مصرف، ثبت قرائت توسط مشترک به صورت  (خوداظهاری)، نمایش ماشین حساب تعرفه برای مدیریت مصرف، امکان ثبت درخواست انشعاب جدید و  پیگیری و پرداخت هزینه انشعاب، ثبت درخواست افزایش و کاهش انشعاب، ثبت درخواستتفکیک و ادغام، امکان ثبت درخواست تغییر نام و مکان، امکان ثبت درخواست جمع آوری و وصل انشعاب و ثبت درخواست آزمایش کنتور در سامانه« برق من» مهیا شده است. 

در شرایطی که استان قزوین در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد ارائه خدمات غیر حضوری گامی در راستای ماندن شهروندان در خانه و کاهش مراجعه حضوری به ادارات محسوب شده و می تواند در کاهش بیماری هم بسیار موثر باشد. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین مراجعه حضوری ثبت درخواست برق من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مهشید سلیمانی گفت: برای ارتقا سلامت روان آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی، خدمات روانشناختی تخصصی و مشاوره‌ای در زمینه‌های فردی، خانواده، زوج، تحصیلی و شغلی در قالب ۶۴ مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، سلامت روان و تیم‌های محب به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.
وی افزود: این خدمات در سه شکل حضوری، تلفنی و مجازی و در دو قالب دولتی و غیر دولتی ارائه می‌شود.
مراکز مشاوره حضوری دولتی در مرکز استان و مراکز مشاوره حضوری غیردولتی در دو سطح مراکز مشاوره عمومی و تخصصی فعالیت می‌کنند.
سلیمانی گفت: خط صدای مشاور ۱۴۸۰ پاسخگوی ۱۵ هزار تماس گیرنده بوده که همه تماس‌های مردمی با این شماره، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آنها به صورت حضوری دشوار است را به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.
وی افزود: در قالب اجرای طرح غربالگری اضطراب دو هزار و ۳۷۲ کودک غربال شدند که ۵۳۴ کودک مشکوک به اضطراب شناخته و برای گذراندن مراحل مشاوره و درمان به متخصص ارجاع شدند.
سامانه صدای مشاور بهزیستی (خط تلفنی ۱۴۸۰) برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب به صورت رایگان مشاوره کاملاً ًتخصصی ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد