Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین معمارنیا سرپرست فرمانداری فراهان در حاشیه بازدید از محور‌های مواصلاتی این شهرستان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از آمادگی کامل برای ورود به فصل سرما و عملیات راهداری زمستانی خبر داد.

معمارنیا افزود: تنقیه پل‌ها و آبرو‌ها و هدایت آب‌های سطحی در محور‌های خنجین - فردقان و فرمهین - عراقیه - وروان و همچنین حمل ۳۵۰ تن شن و ماسه از آشتیان و حمل و ذخیره سازی ۲۰۰ تن نمک از استان قم در آستانه فصل سرما و ارایه خدمات مناسب به شهروندان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با قدر دانی از عملکرد و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان در راستای خدمت رسانی به مردم گفت: فراهان دارای ۳۴۳ کیلومتر راه روستایی، ۷۵ کیلومتر فرعی، ۱۵ کیلومتر بزرگراه و در مجموع ۵۳۰ کیلومتر راه همسنگ است که اقدامات خوبی در حوزه راه‌های روستایی و شهری صورت گرفته است.

سرپرست فرمانداری فراهان بیان کرد: در تلاشیم تا اعتبارات تازه‌ای را برای اصلاح و نوسازی محور‌های مواصلاتی این شهرستان جذب کنیم و با تخصیص اعتبارات مورد نیاز و مرتفع کردن مسائل و مشکلات، سهولت در تردد شهروندان را ایجاد کنیم.

او ادامه داد: اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت در سطح حوزه استحفاظی با استفاده از ۲۶۰ تن آسفالت گرم، نصب ۴۷۰ نوع علائم ایمنی در محور‌های مواصلاتی شهرستان و شانه سازی سازی محور‌های مواصلاتی شیرین آباد - تلخاب و فشک - مجد آباد به طول ۲۵ کیلومتر از اقدامات خوب راهداری در طی ۷ ماه گذشته است.

معمارنیا اظهار کرد: ترانشه برداری ۵۰۰۰ متر مکعب در محور‌های ملک باغی - فردقان، کلا و خنجین و همچنین تسطیح و ریگلاژ محور‌های خاکی قوشه خانی - کسر آصف، فردقان – گنجی، خنجین – ملک باغی، امیر آباد -آقا زیارت و مجد آباد نو – نجف آباد به طول ۷۸ کیلومتر از عملکرد ۷ ماهه راهداری شهرستان است.

او با بیان اینکه بهسازی و تسطیح محور مواصلاتی روستای ملک باغی بخش خنجین در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار گرفته بود اجرا، نصب و تعمیر ۱۸ چراغ چشمک زن و پلیسی در روستا‌های بورقان، عزیز آباد، ماستر، تبرته، دستجان، مجد آباد کهنه، چاقر، غیاث آباد، تلخاب و سلیم آباد را از دیگر اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فراهان عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری فراهانبا اشاره به اینکه شناسایی و رفع نقاط حادثه‎خیز نقش مهمی در کاهش تصادفات جاده‌‏ای دارد گفت: اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته که می‌توان به رفع نقاط حادثه خیز ۴ مورد در محور‌های فرمهین – حاتم آباد و فرمهین – تبرته پیچ حسینیه و سه راهی مخلص آباد و اشقل اشاره کرد.

او تصریح کرد: در راستای ایمن سازی محور‌های مواصلاتی عملیات پاک سازی و علف زنی حریم راه‌های مواصلاتی شهرستان به طول ۱۵۰ کیلومتر و خط کشی محور‌های مواصلاتی شهرستان به طول ۸۵ کیلومتر در محور‌های فرمهین – شیرین آباد، فرمهین –اراک، تلخاب –آرزومند و آهنگران صورت گرفت.

معمار نیا همچنین نصب ۱۵۰ ست گاردریل به طول ۶۰۰ متر در محور خسروان و فرمهین -شیرین آباد و رنگ آمیزی و آشکار سازی سرعت کاه‌ها در کلیه محور‌های مواصلاتی و احداث سرعت کاه در محور‌های سلیم آباد و تلخاب را بخشی دیگر از اقدامات انجام گرفته عنوان کرد.

او از نصب ۲۵ مترمربع تابلو‌های اطلاعاتی در هفت ماهه نخست سالجاری درمحور‌های مواصلاتی شهرستان فراهان خبرداد و اظهار کرد: این تابلو‌ها در راستای تردد ایمن و روان وسایل نقلیه در محور‌های حلت آباد، سه راهی شیرین آباد، ملک باغی و فردقان نصب شدند.


معمارنیا سرپرست فرمانداری شهرستان فراهان به همراه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فراهان از محور‌های مواصلاتی شهرستان بازدید و از نزدیک وضعیت محور‌ها را مورد بررسی قرار داند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان فراهان جاده های استان مرکزی محورهای مواصلاتی استان مرکزی راهداری و حمل و نقل جاده ای محور های مواصلاتی شهرستان سرپرست فرمانداری شهرستان فراهان شیرین آباد ملک باغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد

سرما و یخبندان از اواسط هفته میهمان برخی شهرهای خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، فاطمه زارعی اظهار کرد: بر اساس الگو، داده‌ها و تصاویر ماهواره‌ای هواشناسی، تا اواخر روز سه‌شنبه جوی نسبتاً پایدار و یکنواخت را در استان شاهد هستیم.

وی گفت: به لحاظ افزایش دما تا اواسط هفته‌جاری روند افزایش دما را خواهیم داشت، اما حداقل دما تا صبح سه‌شنبه کاهشی خواهد بود.

کارشناس مسئول هواشناسی استان خراسان‌جنوبی افزود: از صبح سه‌شنبه روند کاهشی دما را خواهیم داشت، به‌طوری که در شهرستان سربیشه، مناطق کوهستانی شهرستان قاین، شهرستان‌های درمیان، بیرجند، حاجی‌آباد، سرایان و فردوس وقوع یخبندان و حداقل دمای صفر درجه قابل پیش‌بینی است.

وی از کشاورزان درخواست کرد تا جهت حفاظت محصولات باقی و گلخانه‌ای تمهیدات لازم را انجام دهند.

کد خبر 749038

دیگر خبرها

  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد