Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با تشریح کمک های مؤمنانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در رابر، هنزاء و روستاهای تابعه و مناطق صعب العبور گفت: این کمک ها به صورت مسجدمحوری همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه شهرستان رابر زادگاه شهید سلیمانی است لذا حجم وسیع و متنوعی از کمک های مؤمنانه از ابتدای کرونا تا کنون در این شهرستان توزیع شده؛ تصریح کرد: حتی روستاها و مناطق صعب العبور نیز در این رزمایش پوشش داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

امام جمعه رابر با متذکر شدن این نکته که کمک های مؤمنانه به نیت روح بلند شهید سلیمانی انجام شده؛ افزود: در مجموع سه مرحله کمک های مؤمنانه از آغاز کرونا انجام و بیش از ۲۰ میلیاردریال سبدهای غذایی توزیع شد و هم اکنون نیز این کمک ها به صورت مسجدمحور ادامه دارد.

 

 

وی ادامه داد: جدای از ۲۰ میلیارد ریال کمک های معیشتی؛ همچنین 20 سری جهیزیه برای دختران بی بضاعت نیز تهیه و ساخت 12 منزل مسکونی برای خانواده های بی سرپرست و ایتام هم با کمک خیرین آغاز شد که تا پایان سال افتتاح می شود.

 

امام جمعه رابر به ۵۰۰ یتیم در این شهرستان اشاره و بیان کرد: برای همه این افراد کفش و لوازم التحریر تهیه و نیز برای آن دسته از خانواده هایی که برای دریافت آموزش های مجازی با کمبود گوشی هوشمند مواجه بودند  300 میلیون تومان وام قرض الحسنه اعطا شد.

 

 

وی ادامه داد: هماهنگی با 3 نانوایی در شهر برای توزیع نان رایگان به مدت 45 و توزیع 12 تُن آرد هم بین نیازمندان و کسانی که با نانوایی سر و کار ندارند و طبخ و توزیع هزار وعده غذایی نمونه دیگری از رزمایش مواسات در رابر است.

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاصی که بر کشور حاکم است و از طرفی، بیمارانی به شدت نیازمند خون هستند اما متأسفانه با توجه به شرایط موجود، ذخیره خون در کشور کاهش یافته به اتفاق جمعی از مدیران رابر و خود مردم اقدام به اهدای خون کردیم.

 

 

وی با استفاده از روایات، اهدای خون را بالاترین نوع ایثار دانست و اظهار کرد: در این رزمایش نیز در مجموع شهرستان 43 هزار و 200 سی سی خون اهدا شد.

 

 

امام جمعه رابر در پایان از مجموعه مس سرچشمه، مؤسسه ثارالله، فرماندهی سپاه ثارالله، مدیرعامل فولاد، شرکت سپاسد و خیرین شهرستان به دلیل مشارکت در تأمین هزینه های رزمایش مواسات قدردانی کرد.

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک های مؤمنانه حجت الاسلام علیدادی سلیمانی شهرستان رابر کمک های مؤمنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان