Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی گفت: در مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه علاوه بر جامعه ثابت شناسایی شده که شامل افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند، افراد آسیب دیده از بیماری کرونا و مشاغلی که به تازگی تعطیل شده اند نیز تحت پوشش طرح قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به همت مردم، خیرین و دستگاه‌های خدمات رسان در کمک به اقشار نیازمند افزود: گام سوم در چهار مرحله توزیع می‌شود که مرحله اول به مناسبت هفته بسیج از یکم تا پنجم آذر، مرحله دوم به مناسبت هفته بسیج دانشجویی و هفته وحدت حوزه و دانشگاه آخر آذر ماه، مرحله سوم در سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی و مرحله آخر نیز دهه فجر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در طبس

سردار قاسمی با بیان اینکه در این مرحله به دنبال افزایش موضوعات خدمات رسانی هستیم عنوان کرد: علاوه بر سبد معیشتی، سبد بهداشتی، خدمات بهداشتی و درمانی، اهدای خون، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، جمع آوری و توزیع لوازم التحریر، کمک به تهیه جهیزیه، کمک به ایجاد اشتغال و کمک به ساخت و تعمیر مسکن محرومین نیز انجام می‌شود.

فرمانده سپاه انصاالرضا استان تصریح کرد: ارزش بسته‌های کمک معیشتی از ۳۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه رزمایش بیماری کرونا خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مولوی گفت: در سال تحصیلی جدید پیش بینی می‌شود بیش از دو میلیون کتاب توزیع شود که توزیع مطلوب آن در گروی همکاری والدین و مدیران مدارس است.
او افزود: البته ۹۰ درصد ثبت نام به موقع انجام می‌شود ولی همان ۱۰ درصد نیز باید به موقع ثبت نام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • کشف محموله دارو در زابل