Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@04:45:32 GMT

لیندسی گراهام از ترامپ خواست به انتخابات 2024 فکر کند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۵۴۱۳

آفتاب‌‌نیوز :

 لیندسی گراهام، سناتور ارشد جمهوری‌خواه که در انتخابات مجدد سنا در ایالت کارولینای جنوبی پیروز شد به شبکه فاکس نیوز گفت: من از تلاش‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا برای به چالش کشیدن برخی از نتایج انتخابات حمایت می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، وی افزود: نمی‌دانم آیا این شکایت‌ها نتیجه انتخابات را تغییر می‌دهد یا خیر اما مستحق بررسی مجدد است و این انتخابات به هیچ وجه تمام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراهام در ادامه گفت: من ترامپ را به فکر کردن درباره نامزدی مجدد در انتخابات تشویق می‌کنم.

این سناتور افزود: ما نباید اجازه دهیم این جنبش خاموش شود، باید نامزدی مجدد را بررسی کنیم و باید طی چهار سال آتی یک سازمان ایجاد کنیم تا اینکه این جنبش را زنده نگه داریم و نمایندگی جمهوری‌خواهان در جوامع اقلیت را گسترش دهیم.

گراهام تصریح کرد: اگر سنا را حفظ کنیم، می‌توانیم کمیته مشترکی در سنا تشکیل دهیم و رای‌گیری پستی و عملکردش در سال 2020 را تجزیه و تحلیل کنیم.

در حالی که جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا قرار است برای تشکیل کابینه و تیم گذار خود تلاش کند، ترامپ متعهد شده تا درخصوص ادعاهای بی‌اساس خود درخصوص تقلب گسترده در انتخابات شکایت‌های قانونی را دنبال کند.

ترامپ برای تغییر دادن نتایج انتخابات با مبارزه‌ای دشوار رو به روست و باید برای این کار نتیجه در برخی از ایالت‌های کلیدی را تغییر دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیندسی گراهام ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری ،سرهنگ صادق رضایی از کشاورزان و دامداران خواست از سیستم‌های هوشمند برای ناکام گذاشتن سارقان و کمک به کشف سریع سرقت استفاده کنند.
وی ادامه داد: دامداران جهت نسبت به تقویت روشنایی اطراف محل نگهداری احشام اقدامات کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردل با اشاره به اینکه مجهز بودن محل‌های نگهداری دام به دوربین مداربسته و سرکشی‌های مستمر از دام‌ها می‌تواند در کاهش سرقت تاثیر بسزایی داشته باشد از شهروندان خواست در صورت مشاهده فرد یا خودرو مشکوک در نزدیکی محل نگهداری احشام مراتب را فوری به پلیس ۱۱۰ یا نزدیکترین پایگاه پلیس آگاهی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • ببینید | حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • دلم می خواست شاه ایران شوم (فیلم)
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • ببینید | دلم می‌خواست شاه ایران شوم