Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا هاشمی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، گفت: پروژه‌های خطوط روشنایی فضا‌های سبز شهرکرد با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال اجرا شد.

او افزود: تعداد ۳۰ پایه برق در آرامستان چالشتر، ۲۰ پایه برق در آرامستان اشکفتک، ۸ پایه برق در آرامستان مهدیه، ۲۵ پایه برق در فضای سبزحاشیه بلوار کشاورز، ۲۸ پایه برق در حاشیه شمالی دالان سبز، ۱۴ پایه برق در کوچه ۳۰ معلم، ۱۴ پایه برق در فضای سبز خیابان ۷ تیر نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

گلکاری ۱۵ هزار مترمربع در باغچه‌های فضای سبز شهری

هاشمی اضافه کرد: همچنین ۱۰ پروژه روشنایی دیگر در نقاط مختلف شهر درحال اجراست.

او با اشاره به اهمیت تأمین روشنایی معابر و پارک‌ها گفت: روشنایی معابر علاوه بر زیبایی محیطی، موجب ارتقای آرامش و امنیت اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روشنایی معابر فضای سبز پایه برق فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتی معابر، رفع آب‌گرفتگی در۱۰ نقطه شهر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به استان اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه بارشی در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در چهار ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و بلوار سفیر امید آب‌گرفتگی ایجاد شده رفع شد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: بیشتر آب‌گرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود کردن مسیر آب توسط زباله است که برخی شهروندان به دلیل رعایت نکردن این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیروهای خدمات شهری در حالت آماده‌باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آب‌گرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

کد خبر 747559

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • سایبان خودرو بدون پایه
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه