Web Analytics Made Easy - Statcounter

​به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم، محمدرضا قدسی در این زمینه افزود: محورهای جاده‌ای استان قم با دارا بودن ۲۹ باب مجتمع خدماتی – رفاهی( متوسط هر ۱۹ کیلومتر یک مجتمع) از لحاظ شاخص تعداد(بر حسب کیلومتر) جایگاه نخست کشوری را به خود اختصاص داده‌است.

وی اضافه کرد: با توجه به بازدیدهای میدانی و نظارت‌های مستمر، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی استان از لحاظ نحوه ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای نیز رتبه نخست کشوری را دارا می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نحوه طراحی و مناسب‌سازی را از دیگر شاخص‌های اصلی در ارزیابی عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی دانست و عنوان کرد: در این حوزه نیز اماکن خدماتی بین‌راهی استان قم در رتبه نخست کشوری جای دارد.

قدسی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته به دلیل مناسب‌سازی برای بهره‌مندی جانبازان و معلولان، مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی استان موفق به اخذ لوح سپاس از سوی انجمن جانبازان و معلولان کشور شده‌است.

وی در ادامه گفت: در بخش بازرگانی افزون بر ۲۳۰ دستگاه انواع تابلوهای تبلیغاتی در سطح راه‌های استان نصب‌ شده که از این لحاظ نیز استان قم در جایگاه اول کشوری قرار دارد.

وی با بیان این‌که هر سال در جشنواره شهید رجایی یکی از مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین‌راهی استان قم مورد تقدیر قرار می‌گیرد، افزود: تاکنون نسبت به احداث و بهره‌برداری از ۱۷ دستگاه پل عابر پیاده در سطح راه‌های استان اقدام شده که این امر ضمن افزایش ضریب ایمنی تردد، موجب رونق در بخش تجاری نیز شده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قم اخبار کنکور مجتمع های خدماتی بین راهی استان رفاهی بین راهی نخست کشوری استان قم جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه

معاون اقتصادی نخست‌وزیر حکومت طالبان در مراسم آغاز پروژه ساخت جاده هرات-غور اظهار داشت ساخت بزرگراه‌ها نقش مهمی در توسعه تجارت و ترانزیت افغانستان با کشورهای منطقه‌ دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالغنی برادر» معاون اقتصادی نخست‌وزیر حکومت طالبان در مراسمی با حضور والی هرات، والی غور، فرمانده سپاه 207 الفاروق و مسئولین حکومتی و نظامی غور و هرات پروژه ساخت جاده هرات-غور را افتتاح کرد.

ملا برادر در این مراسم گفت: بخش حمل و نقل نقش مهمی در رشد اقتصادی افغانستان دارد و با توجه به این اهمیت، امارت اسلامی این بخش را در اولویت‌های خود قرار داده است که نشست‌های پی‌درپی با کشورهای همسایه و منطقه به منظور توسعه و سازندگی اساسی آن ادامه دارد.

وی افزود: این جاده یکی از پروژه‌های مهم و ملی افغانستان است که ولایت‌های هرات، غور، بامیان، دایکندی و میدان وردک را از طریق حمل و نقل زمینی به کابل وصل می‌کند.

معاون نخست‌وزیر حکومت طالبان پیش از این گفته بود جاده‌‎ای در شهرستان «واخان» ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان درحال ساخت است که با تکمیل آن مسیر جدیدی میان افغانستان و چین ایجاد می‌شود.

وی افزود این جاده که افغانستان و چین را به هم وصل می‌کند، می‌تواند مسیری برای تردد و انتقال کالاهای تجاری دو کشور باشد.

هیئت اقتصادی افغانستان در راه تهران؛ «ملابرادر» عازم ایران شدمعاون نخست وزیر افغانستان خطاب به تاجران ترک: برای سرمایه گذاری زمینه خوبی فراهم شده استانتقاد ملابرادر از سکوت جامعه جهانی درباره توقیف دارایی‌های افغانستان

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد