Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:46:05 GMT

النصر دوباره دست به کار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۵۹۷۵

النصر دوباره دست به کار شد

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس چندی پیش موفق شد با شکست النصر عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، جواز حضور در فینال این رقابت‌ها را به دست آورد.

پس از این دیدار، باشگاه النصر از پرسپولیس بشکایت کرد و دلیل آنرا استفاده از بازیکنان غیرمجاز دانست. اما کنفدراسیون فوتبال آسیا در مرحله اول این شکایت را رد کرد و به صورت قاطع نماینده ایران را تبرئه کرد اما ظاهرا این پایان کار نبود و النصری‌ها همچنان در تلاش هستند تا بتوانند رای را بشکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«امیرساعد وکیل» مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مسوولان النصر در مرحله دوم شکایت خود، از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کردند زمان برگزاری فینال با تعویق مواجه شود تا آنها بتوانند شکایت خود را  دوباره پیش ببرند که درخواست آنها از سوی AFC رد شد.

وی افزود: با این حال دوباره باشگاه النصر مدارک ۱۳۰ صفحه‌ای خود را بر علیه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد. ما هم مدارک قوی داریم که ملزم هستیم تا فردا آنها را برای کنفدراسیون ارسال کنیم. به طور حتم تمام تلاشمان راخواهیم کرد و دلایل قوی داریم تا بتوانیم در این پرونده دوباره پیروز شویم.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا النصر عربستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا النصر عربستان باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا النصر عربستان اخبار کنکور کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند

علیرضا اشرف به شکایت متقابل سپاهان علیه پرسپولیس واکنش نشان داد.

طرفداری | حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان ادامه دارد.

ابتدا باشگاه پرسپولیس با تنطیم شکایتی از توهین کنندگان به بانوان هوادار تیم خود، سپاهان را محکوم کردند و در ادامه سپاهان هم از این تیم و تماشاگرانش شکایت کرد.

علیرضا اشرف از شکایت سپاهان انتقاد کرد و یک استوری در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند