Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@09:03:15 GMT

کرونا بلای جان تیم ملی انگلیس؛ آلبانی به جای ومبلی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۶۰۵۵

کرونا بلای جان تیم ملی انگلیس؛ آلبانی به جای ومبلی

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند به دلیل محدودیت‌های جدید ناشی از اپیدمی کرونا ممکن است دیدار تیم‌های انگلیس و ایسلند به جای استادیوم ومبلی در آلبانی برگزار شود.

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس ادعای رسانه‌های انگلیسی دیدار تیم‌های ملی انگلیس و ایسلند در لیگ قهرمانان اروپا که طبق برنامه قرار است چهارشنبه 28 آبان در استادیوم ومبلی برگزار شود ممکن است به دلیل محدویتهای جدید اپیدمی کرونا در این کشور در زمین بی طرف و در کشور آلبانی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دیروز مذاکراتی اضطراری بین اتحادیه فوتبال انگلیس و دولت این کشور درباره مکان برگزاری این مسابقه انجام شده است.

 

دولت انگلیس در روزهای اخیر محدودیت‌های جدیدی وضع کرد. در محدودیت‌های جدید دولت انگلیس سفر شهروندان دانمارکی به انگلیس ممنوع شده چرا که این کشور اخیراً با افزایش شمار مبتلایان کرونا روبرو بوده است. با توجه به اینکه ایسلند سه روز قبل از بازی با انگلیس در دانمارک با تیم ملی این کشور بازی می‌کند ممکن است دولت انگلیس مانع از سفر بازیکنان ایسلندی به این کشور شود.

 

 

گفته می‌شود کشورهای لهستان‌، مجارستان، یونان و قبرس پیشنهاد کرده اند که میزبان دیدارهایی باشند که به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری شان در کشور میزبان اصلی وجود ندارد. اما انگلیس تمایل دارد که دیدارش با ایسلند در روز 28 آبان را که آ [رین بازی این تیم در مرحله گروهی خواهد بود در آلبانی برگزار کند که کمترین میزان درگیری با کرونا را داشته است.

 

 

ویروس کرونا تیم ملی انگلیس ایسلند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا تیم ملی انگلیس ایسلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم

توماس توخل باور دارد شاگردانش باید با گل سوم بازی را به اتمام می‌رساندند

طرفداری | دیدار رفت بایرن مونیخ و رئال مادرید با تساوی 2-2 به پایان رسید. 

در حالی که رئال مادرید نیمه اول را با برتری 1-0 به رختکن رفته بود، تغییرات توماس توخل بین دو نیمه جواب داد و بایرن مونیخ در آغاز چهل و پنج دقیقه دوم در موقعیت پیروزی قرار گرفت. باواریایی‌ها پس از دست‌یابی به نتیجه 2-1 سعی داشتند با کنترل توپ و میدان از روزنه‌های موجود در زمین حریف استفاده کنند اما کیم مین جائه در ادامه شب ناامیدکننده‌اش توسط کهکشانی‌ها تنبیه شد تا شاگردان آنچلوتی به نوار شکست‌ناپذیری مقابل بایرن مونیخ ادامه دهند. توماس توخل در اولین واکنش به بازی گفت:

بازی را خیلی خوب شروع کردیم و می‌توانستیم در دقیقه اول پیش بیفتیم. اما بعد از آن، دیگر به برنامه بازی‌مان پایبند نبودیم. علت این موضوع را نمی‌دانم. رد ادامه گل دریافت کردیم و کار سخت شد. اوضاع در نیمه دوم بهتر شد، مصمم‌تر بازی کردیم. نتیجه را به 2-1 رساندیم و هنوز موقعیت‌های زیادی داشتیم، باید گل سوم را به ثمر می‌رساندیم. احساس عجیبی است. آن‌ها دو موقعیت را به دو گل تبدیل کردند.

کیم مین جائه روی هر دو گل دریافتی بایرن مونیخ نقش بزرگی ایفا کرد. توخل در مورد عملکرد مدافعش می‌گوید: 

کیم مین جائه بسیار بی‌احتیاط بود. حرکات او در گل اول و دوم حریف بجا نبود. کیم بدون دلیل و به راحتی، فضای زیادی در خط دفاع برای رئال مادرید ایجاد کرد.  

 سرمربی بایرن مونیخ چه نظری در مورد سفر به مادرید دارد؟

بازی همچنان 50-50 است. یک برد در مادرید به دست می‌آوریم و راهی ومبلی می‌شویم. از نگاه من همه‌چیز برابر است. ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.  

در مورد انتقادات اولی هونس و حواشی درون باشگاهی بایرن مونیخ؟ 

روز شنبه در این مورد صحبت کردم. چیزیست که بلاخره اتفاق افتاده و کاری نمی‌توان انجام داد. در این مورد قبلا صحبت کرده‌ام و به نظرم کافی است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • سگ‌های ولگرد، بلای جان ده‌ها هزار ایرانی (فیلم)
  • ناپدیدشدن هزاران پناهجو که قرار است به رواندا فرستاده شوند
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند