Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح «سفیر سلامت ووشو» در راستای توسعه همگانی این رشته ورزشی اجرا می‎شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، فدراسیون ووشو در نظر دارد در راستای توسعه همگانی این رشته ورزشی طرح «سفیر سلامت ووشو» را اجرا و عملیاتی کند.

این فدراسیون برای گسترش ورزش همگانی و ادای مسئولیت اجتماعی خود در شرایط کنونی به جامعه‌ای که بیش از پیش نیازمند تحرک است، قصد دارد از طریق این طرح، تمریناتی همگانی و ساده ووشو را در دسترس عموم قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
این دوره به صورت تئوری، عملی و کارورزی به مدت 18 ساعت آموزش داده و موجب تربیت سفیرانی کارآمد و آگاه به مسائل روز ورزش با هدف توسعه همگانی خواهد شد.

در فاز اول این طرح ، برای هر استان 10 سهمیه (شامل 5 مرد و 5 زن) برای مربیان فعال و به صورت رایگان در نظر گرفته شده است که می توانند در این دوره حضور داشته باشند.

وبینار مسئولان، قهرمانان و مربیان فدراسیون ووشو برگزار شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ووشو ایران ووشو ووشو ایران ووشو توسعه همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی رایتل، سی و پنجمین جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» عصر روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، برخی از معاونان و مدیران وزارت کار و نمایندگانی از صنایع تولید داخلی در سالن همایش‌های شرکت ساپکو برگزار شد.

رایتل در حالی در سی و پنجمین دوره جشنواره امتنان عنوان برترین کارفرمای سلامت محور را از آن خود کرد که پیش از این در سی و سومین دوره این جشنواره برای همین عنوان برگزیده و تقدیر شد.

در این مراسم از حسین ملازاده مدیرعامل رایتل در راستای تأمین، حفظ و ارتقای سطح سلامت نیروی کار که یکی از عوامل مهم رشد و ارتقای فناوری و تولید است و همچنین بسترسازی پرونده الکترونیک سلامت به عنوان «کارفرمای سلامت محور استان تهران» با اهدای لوح و تندیس تقدیر و تجلیل شد و محمدعلی زارع مدیرکل سرمایه‌های انسانی و پشتیبانی رایتل این جایزه را به نمایندگی از مدیرعامل دریافت کرد.
همچنین در این مراسم از افشین نیکوروش مدیر امور رفاهی رایتل در حوزه بهداشت و ایمنی محیط کار و در راستای حفظ و بهبود سلامت کارگران و توسعه محیط کار سالم، قدردانی به عمل آمد.
گفتنی است جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه، هر ساله در سه مرحله مقدماتی، استانی و ملی و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی