Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی امروز استان را ابری همراه با بارش اعلام و اظهار کرد: این وضعیت جوی فردا هم ادامه خواهد یافت.

کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها فعالیت سامانه بارشی فعال در استان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه کاهش خواهد یافت، افزود: روند کاهشی دما هم در سطح استان ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کاهش دمای استان در روزهای آینده به زیر صفر خبر داد و گفت: انتظار وقوع یخبندان هم در مناطق سردسیر وجود دارد.

سلطانی به بارش‌های روی داده از اوایل صبح امروز اشاره کرد و گفت: بیشترین میزان بارش این بازه زمانی با 17 میلی‌متری از گرماب گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: میزان بارش زنجان از اوایل صبح امروز 10 میلی‌متر بوده است.

وی به کاهش 60 میلی‌متری بارش سال زراعی جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال‌گذشته اشاره و تصریح کرد: متوسط بارش استان از آغاز سال‌زراعی جاری تا کنون 16 میلی‌متر بوده، در حالیکه میزان بارش سال گذشته در این بازه زمانی 61 میلی‌متر ثبت شده بود.

سلطانی در پاسخ به سوالی در مورد پیش‌بینی بارش در استان برای سال زراعی جاری گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها، پاییز کم بارش، ولی زمستان به لحاظ بارش خوب خواهد بود.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس حسین سلطانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد

مریم نیکزادفر گفت: با فعالیت این سامانه بارشی از بامداد سه شنبه تا امروز بارش‌های خفیف و موثری در استان داشتیم و تاکنون بیشترین باران به میزان ۱۱۹ میلیمتر از شیرآباد خان ببین و ۱۱۴ میلیمتر از جعفر آباد گرگان ثبت شد.

او افزود: این سامانه به تدریج تا امشب از استان خارج می‌شود و فقط امشب و فردا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در کوهستان وجود دارد.

نیکزادفر گفت: امروز مراوه تپه با ۱۲ درجه سردترین نقطه استان بود و بیشینه دما بین ۲۶ تا ۲۸ درجه در مناطق شمالی استان ثبت شد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده آسمان استان پایدار پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها