Web Analytics Made Easy - Statcounter

با خارج شدن نام عیسی آل کثیر از لیست بازیکنان پرسپولیس این تیم می‌تواند یک بازیکن لیگ برتری دیگر بگیرد که ممکن است این بازیکن از استقلال باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جدایی شاهین طاهرخانی مدافع میانی آبی پوشان بعد از راضی نشدن بابت تعدیل رقم قراردادش با استقلال شوک بزرگی به این تیم وارد کرد و شوک بزرگ‌تر ممکن است با پیوستن او به پرسپولیس وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آنکه استقلالی‌ها توانستند رضایت محمد نادری مدافع سابق سرخ پوشان را برای حضور در این تیم بگیرند و نادری را آبی پوش کنند، صحبت‌هایی بر سر اقدام تلافی‌جویانه پرسپولیس پیش آمد و حتی سرخ پوشان نیم نگاهی هم به جذب علی کریمی داشتند که در نهایت این بازیکن راهی لیگ ستارگان قطر شد.

همچنین بعد از جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس، خلا یک مدافع میانی در این تیم کاملاً مشهود است. در حال حاضر پرسپولیس در این پست فقط سید جلال حسینی و حسین کنعانی زادگان را دارد که با توجه به شرایط سنی سید جلال حسینی، قطعاً او قادر به حضور در تمامی دیدارهای پرسپولیس به طور کامل در تمام طول فصل نخواهد بود و بدیهی است که پرسپولیسی‌ها به فکر جذب یک مدافع میانی باشند.

جذب احتمالی شاهین طاهرخانی توسط پرسپولیس به نوعی زدن دو هدف با یک تیر است. پرسپولیسی‌ها با به خدمت گرفتن طاهرخانی هم جانشین مناسبی برای شجاع خلیل زاده پیدا کرده‌اند و می‌توانند جای خالی او را پر کنند و هم می‌توانند انتقال محمد نادری به استقلال را با این انتقال تلافی نمایند.

باید صبر کرد و دید که آیا در آینده این اتفاق خواهد افتاد یا طاهرخانی ترجیح می‌دهد به پیشنهاداتی که از دیگر تیم‌ها دارد پاسخ مثبت دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شاهین طاهرخانی استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس شاهین طاهرخانی عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، درباره وضعیت این پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد. یک نکته وجود دارد و نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. دوست دارم همه هواداران ما به امید خدا به عنوان بازوی توانمند ما در بازی فردا حضور پیدا کنند، چون واقعا همانطور که از ابتدای کنارمان بودند به شدت به حضورشان نیازمندیم.

او درباره اینکه استقلال هفته آخر مهمان است، گفت: در این مورد صحبت می‌کنیم، حالا نباید پیش‌داوری کنیم، باید فکر کنیم که بهترین راهکار انتخاب شود.

سرپرست استقلال درباره رقابت در پنج هفته پایانی گفت: شرایط حساسی است و همه ارکان باشگاه به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می‌کنند که به امید خدا به نتیجه برسیم.

او در مورد انتظارش از هواداران در پنج هفته پایانی لیگ برتر گفت: حمایت، حمایت و حمایت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است