Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@05:57:27 GMT

افتتاح ۶۶ طرح بهداشتی و درمانی در استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۶۵۷۸

همزمان با سالگرد زلزله استان کرمانشاه و در نهمین آیین پویش ره سلامت با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ۶۶ طرح بهداشتی و درمانی استان کرمانشاه به طور همزمان افتتاح شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای دکتر سعید نمکی در این مراسم گفت: امروز آمدیم هم سالروز زلزله کرمانشاه را پاس بداریم و یاد کنیم از عزیزان بر باد رفته در یاد مانده و هم اینکه به روح و بازماندگان آن‌ها این پیغام را بفرستیم که ایران سربلند، با هیچ بلا و آفتی از پا نخواهد نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم آنچه تخریب شد را می‌سازد و هم اینکه فراوان‌تر از آنچه که باید، توسعه را ادامه می‌دهد اگرچه در روز‌های سخت و بسیار تلخ تحریم‌های ظالمانه باشد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
برای ساخت، تجهیز و راه اندازی این طرح‌ها حدود ۲۰۹ میلیارد تومان هزینه شده و با بهره برداری از آن‌ها حدود ۲۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای بهداشتی و درمانی به زیرساخت‌های حوزه سلامت در استان کرمانشاه افزوده می‌شود.

مرکز فوق تخصصی آنژیوگرافی، اینترنشنال رادیولوژی مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه، ساختمان جدید معاونت غذا و دارو، بخش جدید ICU بیمارستان فارابی کرمانشاه با ظرفیت ۱۲ تخت و افتتاح چندین پانسیون پزشکان، مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی و خانه بهداشت از جمله مهمترین طرح‌هایی است که امروز افتتاح شدند.

این طرح‌ها در چهارمین سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به استان کرمانشاه در طول کمتر از دو سال، در سطح شهرستان‌های کرمانشاه، روانسر، جوانرود، پاوه، ثلاث باباجانی، سنقر، کنگاور، صحنه، اسلام آباد غرب، دالاهو و سرپل ذهاب به بهره برداری رسید. برچسب ها: طرح درمانی ، بهداشتی ، افتتاح ، کرمانشاه ، وزیر بهداشت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: طرح درمانی بهداشتی افتتاح کرمانشاه وزیر بهداشت استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد

وزیر بهداشت طی حکمی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زابل را منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان، استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل" منصوب کرد.

در این حکم آمده است؛

جناب آقای دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل" منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

لازم به ذکر است پیش از این هادی میرزایی ریاست این دانشگاه را برعهده داشت؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که انفصال دوساله از خدمت، علت برکناری وی از این سمت است.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زابل، متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه