Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان ذوب‌ آهن مراسمی را برای ادای احترام به مربی فقید فوتبال ایران برگزار کردند

مربیان، بازیکنان و دیگر اعضای تیم فوتبال ذوب‌آهن در حاشیه تمرین امروز مراسمی را برای ادای احترام و بزرگداشت مرحوم محمود یاوری، مربی بزرگ و با سابقه فوتبال ایران برپا کردند.

به گزارش طرفداری، علی شجاعی مدیر تیم ذوب آهن در این مراسم عنوان کرد:

محمود یاوری در تیم ملی و تیم ارتش‌های ایران بازی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در کنار حشمت مهاجرانی با تیم جوانان ایران قهرمان آسیا شد. بعد از انقلاب مربی تیم ملی بزرگسالان شد و سه دوره هم در ذوب‌ آهن مربیگری کرد. در سال 1351 شاگرد او بودم و در سال‌های بعد هم به عنوان کمک در کنارش بودم.

رحمان رضایی سرمربی سبزپوشان نیز در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت محمود یاوری گفت:

او مرد دوست داشتنی و فوق‌العاده‌ای بود. برای بازیکنان هم مربی و هم پدر بود. خاطرات خیلی خوب از ایشان دارم. این مسائل برای ما خیلی مهم است. باید قدر بزرگان فوتبال را بدانیم. محمودیاوری اسطوره فوتبال ایران، شناسنامه و پدر فوتبال اصفهان بود. به همه مردم اصفهان، سپاهانی‌ها، ذوب‌آهنی‌ها و خانواده ایشان تسلیت می‌گویم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران محمود یاوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی رئیس هیأت اسکی استان اصفهان ظهر دوشنبه با حضور عباس نظریان رئیس فدراسیون، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر اعضای مجمع در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران برگزار شد که در نهایت محمود یسلیانی ریاست هیئت را به دست گرفت.

در این مجمع وجیهه مطهری و محمود یسلیانی ثبت‌نام کرده بودند که وجیهه مطهری انصراف خود را اعلام کرد.

محمود یسلیانی پس از رأی گیری از ۱۵ رأی مأخوذه ۱۳ رأی کسب و برای چهارسال آینده به عنوان رئیس هیئت اسکی انتخاب شد.

همچنین وجیهه مطهری به عنوان نایب رئیس هیأت، عبدالرضا اسفنانی به عنوان خزانه دار و فرشته جلالی، عبدالرضا سپیانی و علیرضا بهزادیان فر به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مجمع، اظهار کرد: در چند سال اخیر رشته اسکی در سطح کشور و استان شاهد اتفاقات خوبی بود. با همکاری فدراسیون و هیئت استان اصفهان، با دریافت گواهی بین‌المللی، پیست اسکی فریدون‌شهر بین‌المللی شد. شرایط خدماتی و امکانات پیست فریدون‌شهر، بهبود چشم‌گیری داشته و امیدواریم که این روند رو به رشد ادامه دار باشد.

وی افزود: روند توسعه و رشد اسکی استان با همدلی و هم‌افزایی ادامه خواهد داشت. باید در کنار توسعه اسکی روی برف، توسعه همه رشته‌های زیرمجموعه این هیئت به ویژه اسکی روی چمن را هم در دستور کار قرار دهیم. امسال اسکی روی یخ در بخش دختران اولین مقام بین‌المللی ورزش کشور را به دست آوردند. روزهای درخشانی در انتظار این رشته است.

کد خبر 6098221

دیگر خبرها

  • رویکرد منطقی، احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای است
  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • برای تقدیر از مربی اسطوره‌ای، تیم رویایی به خط شد
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید
  • ادای احترام اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی + عکس