Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی قلی‌زاده با بیان اینکه پیش از این، عنوان شهید سلامت برای کادر درمان که در مقابله با کرونا جان باخته اند، مصوب شده است، اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش تاکنون نتوانسته برای معلمان و فرهنگیانی که بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان باخته اند، عنوان شهید تربیت را جا انداخته و مصوب کند.

وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی تاکنون آماری از معلمان و فرهنگیان مبتلا به کرونا ارائه نداده و از آن خودداری کرده است و همین موجب پررنگ تر شدن مظلومیت فرهنگیان دلسوز و خدمتگزار به مردم شده کمه بعضا در سکوت رسانه ای چون شمع خاموش می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از آنچه که بی‌توجهی ستاد استانی مقابله با کرونا برای حفظ جان فرهنگیان خواند، گفت: شمار زیادی از معلمان در روستاها تدریس کرده و به صورت روزانه به محل کار، رفت و آمد می کنند، این معلمان هر روز مسافت زیادی را برای حضور در مدرسه طی می کنند، در این میان سرویس معلمان می تواند جولانگاه ویروس کرونا باشد.

دبیر مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در خراسان شمالی با اشاره به درگذشت «مریم اربابی»، معلم دوره ابتدایی شهرستان گرمه در هفته جاری، به علت ابتلا به کرونا، گفت: امید می رود مسوولیت حفظ سلامت معلمان، بویژه معلمان مناطق روستایی و دورافتاده بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

قلیزاده با اشاره به ممنوعیت حضور فیزیکی در مدارس شهرستان بجنورد و اسفراین، گفت: با توجه به محدودیت ها در این ۲ شهرستان، باید فکری هم برای جلوگیری از شیوع کرونا در دیگر شهرستان های خراسان شمالی بشود، زیرا بیشتر فرهنگیان شاغل در شهرستان های راز و جرگلان و مانه و سملقان، اهل بجنورد هستند که مدام به این شهرستان ها تردد می‌کنند و در وضعیت کنونی، اگر حضور فیزیکی در مدارس شهرستان های مزبور ادامه یابد،  محدودیت های اعمال شده در شهرستان بجنورد نیز بیهوده خواهد بود.

دبیر مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در خراسان شمالی گفت: انتظار می رفت مدارس در شهرستان های مانه و سملقان و راز و جرگلان هم از روز ۱۴ آبان تعطیل می شد.

مریم اربابی، آموزگار دبستان شاهد ریحانه شهرستان گرمه بود که پس از ابتلا به ویروس کرونا و مدتی بستری در بیمارستان، روز یکشنبه درگذشت.

پیش از این تصویری از تدریس این معلم در فضای مجازی منتشر شده بود که در حالی که روی تخت بیمارستان بود و از دستگاه اکسیژن استفاده می کرد، دست کار تدریس نکشیده بود و انتشار این تصویر در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت.  

در استان خراسان شمالی ۱۸۰ هزار دانش آموز زیر نظر ۱۴ هزار فرهنگی در ۲ هزار آموزشگاه تحصیل می کنند.

استان خراسان شمالی از ابتدای مردادماه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و در چند روز اخیر افزایش شمار بستری شدگان کرونا مسوولان درمانی این استان را نگران کرده است.   

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی معلم بهداشت و سلامت دانش‌آموزان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی معلم بهداشت و سلامت دانش آموزان بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی معلم بهداشت و سلامت دانش آموزان اخبار کنکور خراسان شمالی شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،طی آئینی و با حضور حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان، ابوالفضل فرجی مدیر آموزش و پرورش و بابک اشرافی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان در این شهرستان تجلیل شد.   در این آئین حجت الاسلام کوهی امام جمعه شهرستان با اهدای شاخه گل و هدایایی از مقام شامخ معلمی و تلاش معلمان آموزشگاه دخترانه رضوان تکاب تجلیل نمود.   حجت الاسلام کوهی تلاش و ایثار معلمان را جهاد در سنگر تعلیم و تربیت عنوان نموده و گفت: ثمره زحمات و تلاش‌های شما معلمان دانش آموزان برتر و آینده ساز کشور است.   وی گفت: نتیجه زحمات شما با حضور تربیت یافتگان مکتب معلمی در جای جای میهن اسلامی و در عرصه‌های مختلف علمی و جهادی نمود عینی دارد.

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود