Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@11:19:53 GMT

۱۰ هزار سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۶۹۴۰

۱۰ هزار سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شد

بهرامی گفت: از ابتدای کرونا تا به امروز ۱۰ هزار سبد غذایی تهیه و بین نیازمندان توسط جمعیت هلال‌احمر توزیع‌شده که این روند نیز کاملاً بر اساس حفظ کرامت انسانی بوده است.

«محمدرضا بهرامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای موضوع کرونا گفت: هلال‌احمر استان قم از همان ابتدا در کنار دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه استان به فعالیت پرداخت و در زمینه‌های مختلف بهداشتی، درمانی و معیشتی اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم بیان داشت: از ابتدا تا به امروز 10 هزار سبد غذایی تهیه و بین نیازمندان توسط جمعیت هلال‌احمر توزیع‌شده که این روند نیز کاملاً بر اساس حفظ کرامت انسانی بوده است.
 

وی تصریح کرد: هفته گذشته 1400 بسته جدید تهیه و میان نیازمندان توزیع شد و شناسایی نیازمندان نیز به‌صورت اساسی انجام و دقت و حساسیت لازم صورت گرفته است.


بهرامی گفت: توزیع در میان بیماران کرونایی نیز انجام و بر اساس لیستی که از مراکز درمانی تهیه کردیم به آن‌ها بسته معیشتی ارائه شد.


مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم با اشاره به اجرای طرح آمران سلامت گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته دعوت مردم به استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات بود که مراکز حساس شناسایی و گروه‌های هلال‌احمر به این منظور اقدام کردند.


بهرامی تصریح کرد: در حال حاضر 15 پایگاه هلال‌احمر ثابت در استان داریم و حدود 8 هزار نیروی هلال‌احمر به‌صورت داوطلبانه مشغول فعالیت هستند.


وی داروخانه هلال‌احمر قم را یکی از مراکز مهم توزیع دارو عنوان کرد و گفت: این داروخانه به‌صورت کاملاً عام‌المنفعه در حال فعالیت است و هیچ درآمدزایی برای خود مجموعه ندارد و تمام درآمدهای آنجا صرف نیازمندان می‌شود.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته معیشتی و بهداشتی توزیع بسته معیشتی بسته معیشتی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!

دریافت 18 MB کد خبر 847154 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم نوزاد هلال احمر خفگی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد