Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:33:29 GMT

۳۰۶ مرکز عمومی و خصوصی در اصفهان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۶۹۹۶

۳۰۶ مرکز عمومی و خصوصی در اصفهان پلمب شد

سید مهدی میر جهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به گزارش عملکرد یک ماهه فعالیت مرکز بهداشت محیط استان اصفهان اظهار داشت: در این بازه زمانی تعداد یک هزار و ۱۵۰ مرکز توزیع و تولید در استان اصفهان در زمینه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عنوان متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

نانوایی‌ها و رستوران‌ها بیشترین متخلفان واحدهای صنفی در اصفهان

وی با بیان اینکه از این تعداد واحد تولیدی متخلف ۲۲۰ مرکز به دستور مراجع قضائی پلمب شده است، اضافه کرد: فروشگاه‌های مواد غذایی به ویژه نانوایی‌ها و رستوران‌ها در این زمینه بیشترین تخلف را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه در زمینه اماکن عمومی نیز ۲۰۸ مرکز به مراجع قضائی معرفی شده است، تصریح کرد: از این تعداد نیز ۸۶ مرکز پلمب شده است.

وی با بیان اینکه در بین مراکز عمومی، پلمب مدرسه را نیز داشتیم، ادامه داد: پاساژها و باشگاه‌های ورزشی نیز در این زمینه بیشترین تخلف ثبت شده را دارند.

مردم برای اجرای محدودیت‌های کرونایی همکاری کنند

میرجهانیان درباره اجرای طرح ممنوعیت تردد از امروز در استان اصفهان از ساعت ۱۸ به مدت یک ماه ابراز داشت: برای اجرای این طرح نیروی انتظامی، بازرسی اصناف، بسیج اصناف، پلیس اماکن، بازرسان اتحادیه‌ها و غیره با مرکز بهداشت همکاری خواهند کرد.

وی ادامه داد: «ممنوعیت تردد یک ماهه» طرحی مشترک با همه نهادهاست که جلسات هماهنگی آن نیز در دو روز گذشته در استانداری اصفهان تشکیل و وظایف دستگاه‌ها به آنها ابلاغ شد.

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: مردم در زمینه اجرای طرح‌های ممنوعیت متأسفانه همکاری لازم را با ما ندارند و لازم است در این ارتباط فرهنگ سازی شود.

کد خبر 5068212

منبع: مهر

کلیدواژه: پلمب واحد صنفی مرکز بهداشت اصفهان پروتکل های بهداشتی شیوع کرونا محدودیت های کرونایی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا قزوین لیگ برتر فوتبال ایران مشهد احتکار استان اصفهان مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش سلامت دهان و دندان کودکان و دانش آموزان در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس مسئول واحد سلامت دهان و دندان مرکز بهداشت شهرستان کاشان، ارتقای بهداشت دهان و دندان دانش آموزان و کودکان را از اهداف اجرای این طرح دانست و گفت: این طرح بیشتر در مدارس و خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های بهداشت و خدمات جامعه سلامت اجرای می‌شود.
دکتر فرجی افزود: همکاران و کارشناسان مرکز بهداشت به مدارس مراجعه و دانش آموزان ابتدایی را معاینه می‌کنند و در صورت نیاز به خدمات دندانپزشکی بیشتر به مراکز بالاتر ارجاع می‌دهند.
وی گفت: کودکان ۳ تا ۶ سال هم با مراجعه به خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت به صورت رایگان معاینه می‌شوند.

دیگر خبرها

  • کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد
  • تشکیل کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان کودکان و دانش آموزان در کاشان
  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • آغازهمایش بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • اهداف فولاد مبارکه در زمینه کاهش حوادث بسیار متعالی است
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم