Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@21:08:03 GMT

بازدید مدیرعامل بانک ملت از گروه صنعتی ماموت

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۷۱۳۶

بازدید مدیرعامل بانک ملت از گروه صنعتی ماموت

مدیرعامل بانک ملت همراه با تعدادی از مدیران ارشد این بانک، از گروه صنعتی ماموت بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در این بازدید که محمدتقی صمدی رییس هیات مدیره، عزیز آخوندی اصل، عباس جعفرلو و سیدابوطالب دیبایی معاونان مدیرعامل، حسن کمالوند و علی اکبر صابریان مدیران امور و قاسمی فرید رییس شعبه ظفر، وی را همراهی می کردند، از خطوط مختلف تولید در مجتمع صنعتی ماموت دیدن کرد و از نزدیک در جریان تولید محصولات متنوع این شرکت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران ارشد بانک ملت همچنین در نشستی با مدیران گروه صنعتی ماموت، بر تقویت سطح همکاری ها تاکید و خواستار تسریع در انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک فی مابین شدند.

دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در این نشست با اظهار خرسندی از بازدید مجدد از مجموعه تولیدی ماموت طی سه سال گذشته، اظهار داشت: این مجموعه در حال رشد، توسعه، ارتقا، افزایش اشتغال و متنوع ساختن محصولات است که جای بسی خرسندی است.

وی با بیان این نکته که مدیران گروه صنعتی ماموت همواره در پی نوآوری و پویایی هستند و از حرکت نمی ایستند، افزود: کشور به وجود چنین شرکت هایی نیاز دارد که همیشه در پی ایجاد فرصت و ارتقای سطح فعالیت های خود باشند.

مدیرعامل بانک ملت از ماموت به عنوان یکی از برترین شرکت های عرصه صنعتی کشور نام برد و ادامه داد: جهش تولید با شعار و حرف اتفاق نمی افتد بلکه با همین فعالیت هایی رخ می دهد که در مجموعه بزرگ ماموت در حال انجام است.

وی با تاکید بر این نکته که اگر شرکت های زیادی مانند مجموعه ماموت در کشور وجود داشت جهش تولید هم به سرعت محقق می شد، گفت: این که مجموعه ماموت موفق شده است برای ١٠ هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کند بزرگ ترین کار خیر محسوب می شود و ارزش آن کمتر از ارزش کار موسسات خیریه نیست.

دکتر بیگدلی با اظهار علاقه به حمایت از فعالیت های این گروه صنعتی، تاکید کرد: رونق چنین فعالیت هایی، به خودکفایی کشور در عرصه های مختلف کمک می کند.

وی از بانک ملت هم به عنوان یک بانک بزرگ و توانمند در کشور نام برد که در تامین نقدینگی بنگاه های تولیدی حرف اول را می زند و بدون اینکه یک ریال اضافه برداشت از منابع بانک مرکزی داشته باشد در برهه هایی، حتی ٥٠ درصد تسهیلات شبانه بین بانکی را تامین و مشکل کمبود نقدینگی برخی بانک ها را مرتفع کرده است.

وی از ماموت به عنوان یکی از مشتریان ارزنده بانک ملت یاد کرد و اضافه کرد: ما هرچه بیشتر به این شرکت کمک کنیم به جهش تولید و ایجاد اشتغال در کشور کمک کرده ایم.

مدیرعامل بانک ملت با اعلام آمادگی نسبت به افزایش حد اعتباری شرکت ماموت، خاطرنشان کرد: بانک از این لحاظ هیچ مشکلی ندارد.

وی از مدیران دو مجموعه درخواست کرد تا هرچه سریع تر تفاهمنامه همکاری را نهایی و همه موارد را در آن پیش بینی کنند تا منافع دوطرف با اجرای آن، تامین شود.

مهندس مهرزاد فردوس، رییس هیات مدیره گروه صنعتی ماموت هم در این نشست با قدردانی از همکاری بانک ملت با شرکت های زیرمجموعه این گروه، گزارشی از فعالیت های مختلف این مجموعه ارائه کرد و از ورود این گروه صنعتی به عرصه های مختلف تولید در کشور خبر داد.

وی با بیان این نکته که باسوادترین افراد سیستم بانکی در بانک ملت مشغول به فعالیت هستند از مدیرعامل این بانک خواست تا در شرایط سخت اقتصادی و تحریم، بیشتر از این شرکت پشتیبانی کند.

به گفته وی، هیچکدام از شرکت های گروه ماموت، معوقه بانکی ندارند و این نشان از خوش حساب بودن کل این گروه صنعتی دارد.

در این نشست حسن کمالوند، مدیر امور بانکداری شرکتی بانک ملت هم گزارشی از فعالیت های مالی گروه ماموت در این بانک در بخش های منابع و مصارف ارائه کرد.

مدیران ارشد بانک ملت هم پیشنهادهای خود را برای تقویت سطح همکاری ها و رفع چالش های فراروی این همکاری ها مطرح کردند و در نهایت دکتر بیگدلی دستورات لازم را برای بررسی مشکلات و پاسخ به درخواست های مالی گروه صنعتی ماموت صادر کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک ملت گروه صنعتی ماموت مدیرعامل بانک ملت گروه صنعتی ماموت بانک ملت هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،  محمدصادق خیاطیان به همراه جمعی از مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی، صبح امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ضمن نشست با اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی هشتگرد، از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شهرک بازدید کرد.  

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، در گفتگو با مدیران عامل و مسئولان این شرکت‌های دانش‌بنیان، دستورات لازم جهت رسیدگی به مشکلات و پیگیری درخواست‌های این شرکت‌ها را صادر کرد.  

شهرک صنعتی هشتگرد با وسعتی بالغ بر ۲۵۰ هکتار، در فاصله ۹۰ کیلومتری پایتخت قرار دارد.

 دکتر محمدصادق خیاطیان، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی صبح امروز از ۵ شرکت دانش‌بنیان مستقر در شهرک صنعتی هشتگرد بازدید و از نزدیک در جریان توانمندی‌ها و دستاورد‌های این شرکت‌ها قرار گرفت.

خیاطیان با اشاره به فعالیت بیش از ۲۵۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی هشتگرد گفت: این مجموعه، فرصت مناسبی برای رشد و شکوفایی واحد‌های صنعتی و شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد کرده است و در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار نفر در شرکت‌های مستقر در شهرک مشغول فعالیت هستند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: درحال حاضر ۲۰ شرکت دانش‌بنیان در شهرک صنعتی هشتگرد مشغول فعالیت هستند که دستاورد‌های بسیار قابل‌توجهی دارند. به عنوان مثال، شرکت‌های دانش‌بنیان این شهرک در راه‌اندازی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی هشتگرد که از مطالبات جدی واحد‌های صنعتی بوده است، مشارکت داشته‌اند.

وی تصریح کرد: شرکت دانش‌بنیان الکترونیک افزار آزما که در حوزه طراحی و تولید انواع کنتور‌های دیجیتال پیشرفته برق فعالیت می‌کند، علاوه بر ایفای نقش در زمینه هوشمندسازی و بهینه‌سازی مصرف برق، ۱۱۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده و توان تولید ۶ میلیون کنتور در سال را دارد و محصولات تولیدی خود را به کشور‌های مختلفی صادر کرده است.  

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی خاطرنشان کرد: همچنین شرکت دانش‌بنیان همراه پوشش نیز با طراحی و نصب سیستم کنترل مهار شن روی ۳۵ حلقه چاه نفت در جنوب کشور (طی سال‌های ۲۰۱۶-۲۰۲۴)  باعث شده است که بیش از ۷۲ هزار بشکه در روز به ظرفیت تولید نفت کشور اضافه شود که ارزش‌افزوده بسیار بالایی برای کشور به همراه داشته است.

خیاطیان در پایان تأکید کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان نقش بسیار مهمی در حوزه اشتغال‌زایی و رفع نیاز‌های اساسی کشور ایفا می‌کنند و صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، برنامه‌های متعددی را برای تبدیل شرکت‌های نوپا به شرکت‌های نوآور و فناور تدارک دیده است که بزودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده