Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:05:38 GMT

۴۰ شهرک صنعتی خراسان رضوی در حال بهره‌برداری

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۷۴۰۳

۴۰ شهرک صنعتی خراسان رضوی در حال بهره‌برداری

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ۴۰ شهرک صنعتی در حال بهره‌برداری در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد که بخش عمده‌ای از زنجیره تامین، تولید و عرضه کالا را بر عهده دارند.

 رضا شجاعی در جریان امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان همیاری خراسان رضوی، با اشاره به محورهای مطرح شده در دیدار با بهزاد، معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداری‌های استان، اظهار کرد: تعریف ظرفیت‌های جدید همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی با سازمان همیاری، توافق بر انجام همکاری در حوزه خرید خدمات و ساماندهی تجهیزات مورد نیاز این مجموعه است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به پتانسیل‌های سازمان همیاری در حوزه بازرگانی داخلی و خارجی، انجام عملیات کارگزاری صادرات و واردات کالاها و اقلام مورد نیاز واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

شجاعی با اشاره به موضوع اجرا و سرمایه‌گذاری در طرح تصفیه پساب‌های واحدهای صنعتی، تصریح کرد: ارائه همکاری‌های مشاوره‌ای به واحدهای صنایع کوچک و صنفی صنعتی در توسعه تجارت خارجی در راستای تحقق جهش تولید، رفع مشکلات منابع انسانی برای واحدهای صنعتی، اجرا و پیاده‌سازی طرح‌های عمرانی و ابنیه ضروری شهرک‌های صنعتی نیز از جمله موضوعاتی است که می‌تواند با همکاری سازمان همیاری صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای به منظور همکاری‌های مشترک بین شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و سازمان همیاری استان در حوزه اجرای برنامه‌ها و طرح‌های اقتصادی و همچنین پشتیبانی و خدماتی منعقد شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، وی بیان کرد: ۴۰ شهرک صنعتی در حال بهره‌برداری در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد که بخش عمده‌ای از زنجیره تامین، تولید و عرضه کالا را بر عهده دارند و قطعا ایجاد زمینه‌ها برای همکاری‌های مشترک بین شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان همیاری شهرداری‌های استان فصل جدیدی از روابط را رقم خواهد زد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شهرك صنعتي شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی سازمان همیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد کشور ، سند ۴۵ هکتار زمین های شهرک صنعتی فجر در منطقه آزاد قشم صادر شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و ۸۰۰ هکتار است که پیش از این برای دو هزار و ۷۰۰ هکتار آن سند صادر شده بود.
حسن بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و ۱۴۲ فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم حل شد.

وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمینهای مردم نیز پیگیری شد.

وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست در خصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز بررسی و اقدام کنند.
بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند