Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس در تازه‌ ترین رده‌ بندی باشگاه‌ های جهان، با ۲ پله صعود در رتبه ۹۴ جهان قرار گرفت

بر اساس تازه‌ ترین رده‌ بندی تیم‌ های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۲۰ آبان) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد،  تیم پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه‌ های ایران قرار دارد.
 
به گزارش طرفداری، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۶۲۱ امتیاز، مانند هفته گذشته در رتبه ۴ قاره کهن ایستاده است، همچنین این تیم در سطح جهانی و در مقایسه با هفته گذشته ۲ پله صعود کرده و در جایگاه ۹۴ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقلال با ۱۵۳۴ امتیاز مانند هفته گذشته همچنان در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران جای گرفته و در آسیا نیز بدون تغییر نسبت به هفته قبل در رتبه ۱۲ ایستاده است. این تیم در سطح جهانی نیز یک پله صعود کرده و در رده ۲۱۴ قرار گرفت.

سپاهان اصفهان با ۱۴۶۴ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی، همچنان سومین تیم برتر فوتبال ایران است. این تیم نسبت به هفته گذشته در آسیا ۲ پله سقوط کرده و در رتبه بیست و ششم قرار گرفته است. همچنین سپاهان با ۲۳ پله سقوط در سطح جهانی در رتبه ۳۸۵ قرار دارد.

در این رده بندی تیم‌های تراکتور، فولاد و شهرخودرو به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته‌اند. ذوب آهن و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا جایگاه ۵ تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم الهلال عربستان با ۱۶۸۲ امتیاز همچنان صدرنشین است، کاوازاکی فرونتاله ژاپن با ۱۶۴۰ امتیاز در رتبه دوم و تیم چئونبوک موتورز کره جنوبی با ۱۶۲۹ امتیاز در جایگاه سوم جای گرفته است. پس از پرسپولیس رده چهارمی، تیم الدحیل قطر با ۱۵۸۸ امتیاز در رتبه پنجم قاره کهن قرار گرفته است.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هفته گذشته رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس فصل قبل مجوز حرفه‌ای گرفت و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد، اما باید این مجوز را برای فصل آینده هم تمدید کند.

استقلال نیز پس از دو فصل ناکامی مطلق در گرفتن مجوز حالا عزم خود را جذب کرده تا بتواند به لیگ قهرمانان بازگردد، ولی به نظر می‌رسد حتی اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، هر دو باشگاه یک معضل بزرگ دارند که باید آن را مرتفع کنند و در غیر این صورت دردسرهایشان تمام نمی‌شود. از قرار معلوم یکی از مواردی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور جدی روی آن دست گذاشته و تاکید دارد حتماً باید حل شود، شرایط ورزشگاه آزادی و محقق نشدن شرایط مد نظر بازرسان است.

استقلال و پرسپولیس هر دو از ورزشگاه آزادی برای بازی‌های خانگی خودشان در لیگ قهرمانان آسیا استفاده می‌کنند، ولی سیستم خروج اضطراری این استادیوم هنوز توسط ناظران AFC تایید نشده است و اگر تا زمان تعیین شده چنین اتفاقی صورت نگیرد آنگاه هیچ بعید نیست این دو تیم مجبور شوند بازی‌های خودشان را به استادیوم دیگری ببرند یا اینکه تعداد تماشاگرانشان را به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش بدهند. البته طرافیان هر دو باشگاه مدعی‌اند برای رفع نقص موجود تا اواسط تابستان فرصت باقی است و روند بازسازی می‌تواند این مشکل را مرتفع کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال