Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد به عنوان میزبان جدید مسابقات دور رفت لیگ دسته یک والیبال مردان کشور جایگزین همدان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ۱۶ تیم در دو گروه مقدماتی در مشهد آغاز خواهد شد. تیم‌های شهرداری جوان ارومیه، مس رفسنجان، سروقامتان همدان، مقاومت بسیج، ملوان تهران، مجتمع فولاد خراسان، اشتادسازه و هوادار تهران در گروه الف این مسابقات با هم رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال برنامه مرحله نخست دور رفت متمرکز لیگ دسته یک مردان کشور را اعلام کرده بود و قرار بود مسابقات گروه الف به میزبانی همدان برگزار شود اما تیم سروقامتان همدان از میزبانی این رقابت‌ها به علت دریافت نکردن مجوز استانی انصراف داد.

بر این اساس تیم اشتادسازه مشهد با کسب مجوز ستاد استانی مقابله با کرونا، مسئولیت میزبانی گروه الف لیگ دسته یک مردان در مرحله نخست دور مقدماتی را به دست آورد. ورود تیم‌ها به این شهر روز جمعه ۲۳ آبان‌ ماه خواهد بود و مسابقات از روز شنبه، ۲۴ آبان‌، آغاز می‌شود.

ساعت برگزاری دیدارها در مشهد  ۱۴:۳۰ و ۱۷:۳۰ دقیقه است و تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ دسته یک، روزهای ۲۴، ۲۵، ۲۷، ۲۸ و ۳۰ آبان‌ماه بازی و در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه، ۲۶ و ۲۹ آبان ماه، نیز استراحت خواهند داشت.

در این مرحله هر تیم پنج دیدار برگزار می‌کند و پس از استراحت دو هفته‌ای، مرحله دوم دور رفت به میزبانی شهر دیگری از تیم‌های حاضر در گروه که متعاقبا اعلام خواهد شد، برای انجام سایر بازی‌های خود سفر خواهند کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال والیبال کشور لیگ دسته یک دور رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به میزبانی شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

عرشیا جنگی زهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، پارسا خوبانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و امیرعلی فتاحیان در وزن ۸۰ کیلوگرم بوکسور‌های کیش در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

این مسابقات به یاد زنده یاد محمدامین روستایی نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

محمد اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس نوجوانان کیش را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه