Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، وقتی مأموران به محل اعلام‌شده رفتند، فرزند متوفی که بسیار هراسان و پریشان بود، توضیح داد وقتی به خانه آمد و دید مادرش نیست، به جست‌وجو پرداخت و جنازه او را در‌حالی‌که در کمد دیواری پنهان شده بود، پیدا کرد.

کارآگاهان که اطمینان یافته بودند این زن به قتل رسیده است، از متخصصان پزشکی قانونی خواستند نحوه قتل را اعلام کنند که آنها نیز بعد از برررسی اولیه نظر دادند این زن خفه شده و بر اثر انسداد مجاری تنفسی جان باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان در گام بعدی فهمیدند مقتول از مدت‌ها قبل به عقد موقت مردی به نام کاوه درآمده بود.

قتل فجیع زن صیغه ای

کاوه از زمان پیداشدن جسد ناپدید شده بود و همین امر ظن پلیس را به او برانگیخت؛ البته شواهد دیگری نیز مبنی بر گناهکاری این مرد وجود داشت؛ از‌جمله اینکه تمام مدارک نشان می‌داد قاتل به واسطه آشنایی با زن جوان توانسته به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی وارد خانه شود و از طرفی دزدی هم صورت نگرفته بود و همین سرنخ نشان می‌داد جنایت با انگیزه شخصی رخ داده است.

افسران جنایی بعد از ردیابی متهم فهمیدند او به غرب کشور گریخته است. در‌حالی‌که تحقیقات برای دستگیری کاوه ادامه داشت، خبر رسید او به محل جرم بازگشته است. به‌این‌ترتیب متهم دستگیر شد و پشت میز بازجویی نشست. مرد جوان اتهام قتل را قبول کرد و گفت: من مدت‌ها قبل با ریحانه به ‌صورت موقت ازدواج کردم و مشکلی هم میان ما نبود.

روز حادثه به خانه او رفتم؛ اما زنم به من مشکوک شد و در لحظه‌ای که حواسم نبود، گوشی موبایل من را برداشت تا آن را بررسی کند. از کاری که او انجام داد، خیلی عصبانی شدم. ما با هم درگیر شدیم و در‌حالی‌که از شدت خشم کنترلی روی اعصابم نداشتم و رفتارم دست خودم نبود، به سمت او حمله کردم.

من دستم را دور گلوی ریحانه گرفتم و فشار دادم. بعد از چند لحظه متوجه شدم او بی‌حال شده است. وقتی دقت کردم فهمیدم مرده. به‌همین‌دلیل در‌حالی‌که خیلی ترسیده بودم، دنبال راه چاره گشتم. جسد را در کمد دیواری پنهان کردم و خودم به‌سرعت فرار کردم. من هیچ سرنخی از خودم به جا نگذاشته بودم و فکر نمی‌کردم به این سادگی شناسایی و دستگیر شوم. متهم بعد از اعتراف به جرمش به بازپرس جنایی معرفی شد و اظهاراتش را در دادسرا نیز تکرار کرد. سپس برای او قرار بازداشت صادر شد تا تحقیقات از او کامل و جزئیات قتل مشخص شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رکنا جنازه قتل پزشکی جسد پلیس قاتل دزدی جنایت جنایی جرم حادثه فرار اخبار حوادث قتل متهم همسر جنایت مادرش سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران ویدئو ترامپ کرونا قتل دختر فیلم خانواده ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در ویژه برنامه «گنج‌های پنهان» انجام شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: محله دستگرد یکی از محله‌های هنرمندپرور شهر اصفهان است که هنرمندان و فرهیختگان این محله نه‌تنها در منطقه ۱۳، بلکه در کل شهر، استان و حتی کشور شهرت دارند.

وی افزود: در میان این هنرمندان، شاعران گرانقدری در این محله زیسته‌اند که کلام و اشعار ظریف و دل‌نشینی دارند.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر همین اساس بر آن شدیم تا به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان، در ویژه برنامه «گنج‌های پنهان محله» که با حضور هنرمندان و شاعران استانی در فرهنگسرای دستگرد برگزار شد، با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شاعران درگذشته همچون مرحوم انواری و مرحوم وحید دستجردی، از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد تجلیل کنیم که این برنامه با حضور شهروندان و هنرمندان برگزار شد.

کد خبر 748477

دیگر خبرها

  • قند پنهان در کدام یک از مواد غذایی وجود دارد؟
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • انگیزه پنهان آمریکا در مخالفت با تجمع‌های دانشجویی
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • خشونت علیه زنان در خانه / زنان چه کنند؟
  • قند‌های پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آن‌ها را حذف کنید
  • قندهای پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آنها را حذف کنید
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است