Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ شهردار قم با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: در پیاده رو خیابان انقلاب قم ۱۲ یادمان از شهدای شاخص ازجمله شهید آیت‌الله سعیدی، شهید مطهری و شهدای شاخص نصب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی سقائیان نژاد ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) که در سالن محراب حرم کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، اظهار داشت: شهر مقدس قم دارای ارزش و جایگاه بسیار بالایی است و چشم جهان به قم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قم با بیان اینکه حوزه‌های علمیه، مراجع و علما و تاریخ 7 هزار ساله قم مورد توجه است، تصریح کرد: از بیش از 100 کشور در قم طلاب و دانشجویان مشغول فراگیری علوم هستند و در تلاشیم قم به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شود.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: در پیاده رو خیابان انقلاب قم 12 یادمان از شهدای شاخص ازجمله شهید آیت‌الله سعیدی، شهید مطهری و شهدای والامقام نصب می‌شود، این یادمان‌ها به همت سازمان زیباسازی شهرداری تولیدشده است.

سقائیان نژاد تصریح کرد: سرانه فضای سبز شهر قم از 13.9 در سال 1394 به 20.3 در حال حاضر رسیده است و تا سال 1400 باید به 25 متر برسد، این توسعه سبب شده قم امروز به‌عنوان سومین کلان‌شهر از منظر فضای سبز بعد از اصفهان و شیراز شناخته شود.

شهرک عقیق ویژه انگشترسازی در قم احداث می‌شودکاروان شادی به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم از نگاه دوربینخانه موزه شهیدان زین‌الدین در قم افتتاح می‌شود

شهردار قم ادامه داد: تقاطع سه سطحه حضرت ولی‌عصر(عج) آماده است و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد، اگر در پروژه‌های استان بخش خصوصی به‌خوبی ورود پیدا کند مشکلات رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذار نقش مهمی در تحقق اهداف بلندمدت در مسیر توسعه قم دارد، گفت:  دراین‌باره تسهیلات خوبی برای حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذار در اتمام پروژه‌های گردشگری و زائرپذیری در نظر گرفته‌شده است.

سقائیان نژاد بابیان اینکه 36 کلیپ برای معرفی قم تولیدشده است، خاطرنشان کرد: با مسئولان صداوسیما رایزنی شده است که این کلیپ‌ها بتواند از شبکه‌های مختلف صداوسیما در سطح ملی پخش شود و شناختی که ما باید از جهان شهر قم به مردم بدهیم از این طریق به سمع و نظر مردم برسد.

انتهای پیام/452/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران اظهار کرد: میانگین سرانه فضای سبز درون شهری در طی مدیریت شهری ششم به ازای هر شهروند به ۱۶.۹۶ مربع رسیده است، البته این آمار تا پایان سال ۱۴۰۲ است.

مختاری همچنین تاکید کرد: میانگین فضای سبز برون شهری؛ جنگل‌کاری به ازای شهروند تا پایان سال گذشته به ۲۶.۶۷ مترمربع رسید.

وی افزود: در سی ماه اخیر ۴۰ پارک مادر و کودک به بهره برداری رسیده است و احداث ۴۱ بوستان مادر و کودک هم در دست اقدام است.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به اینکه در دوره اخیر مدیریت شهری ۴ هزار و هفتصد و چهل هکتار جنگل‌کاری انجام شده است، تصریح کرد: ۱۰۴ بوستان، محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه ای هم در این مدت ایجاد شده است.

مختاری با پرداختن به توسعه کمربند سبز گفت: امسال ۳ هزار هکتار جنگل‌کاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: استفاده از پساب تصفیه برای آبیاری هم به ۳۰ میلیون مترمکعب رسیده که تا پایان سال به ۵۵ میلیون مترمکعب خواهد رسید.

مختاری در پایان خاطرنشان کرد: فاز اول رود دره فرحزاد در اواخر خرداد افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091842

دیگر خبرها

  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • دلایل «پاریس» برای انتخاب اسلام + فیلم
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است