Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار شهرستان رشت با اشاره به شیب تند فوت بیماران کرونایی در رشت و گیلان گفت: احترام مردم در اجرای طرح محدودیت فعالیت اصناف رعایت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علی فتح‌اللهی صبح امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا با اشاره به افزایش آمار تعداد مبتلایان به ویروس کوید 19 در هفته‌های اخیر اظهار داشت: شیب تند نمودار تعداد مبتلایان و فوت‌شدگان کرونایی در استان و شهرستان نگران‌کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه چاره‌ای جز اعمال محدودیت برای برخی از اصناف جهت قطع زنجیره انتقال بیماری وجود ندارد گفت: اگر پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم به‌خوبی رعایت می‌شد دیگر نیازی به اتخاذ تصمیم‌های سخت گیرانه نبود.

رئیس شورای تأمین شهرستان رشت به محدودیت فعالیت اصناف پرخطر در سطح مراکز استان‌ها  بعد از ساعت 18 اشاره کرد و افزود: این طرح تا 20 آذر اجرا می‌شود و اگر مردم در این مدت همکاری لازم با ستاد مقابله با کرونا را نداشته باشند زمان آن افزایش می‌یابد.

انجام روزانه 100 هزار تست آزمایشگاهی کرونا به زودی اجرایی می‌شودآغاز طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در کشور/ وزیر بهداشت: ‌تست‌های کرونا به روزی 100هزار نمونه افزایش پیدا می‌کندعواقب برگزاری عروسی در شرایط کرونایی / 150 نفر در بردسکن در مجلس عروسی ‌به کووید 19 مبتلا شدند

فتح‌اللهی با بیان اینکه رسانه‌ها در اطلاع رسانی شرایط خطرناک فعلی و همراه کردن مردم با مسئولان نقش موثری دارند عنوان کرد: با تعطیلی اصناف باید راهکاری برای رفع مشکلات معیشتی، مالیات، بیمه و اجاره اصناف اندیشیده شود.

فرماندار رشت خواستار رعایت شئون انسانی در برخورد با مردم در اجرای این طرح شد و خاطرنشان کرد: اکیپ‌های بازرسی برای نظارت روی حسن اجرای طرح به‌ویژه در نقاط پر ازدحام در سطح شهرستان رشت حضور خواهند داشت.

 وی از سازمان‌ها و ادارات خواست که جهت اجرای دقیق این طرح و کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا همکاری لازم با سازمان‌های مرتبط را داشته باشند و گفت: کلیه ادارات و سازمان‌ها باید نسبت به اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبین خود از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

انتهای پیام/613/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش

بنا بر اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم،  با توجه به اجرای عملیات عمرانی در محدوده تقاطع باغیک_تفرش و جاده قدیم سلفچگان _ساوه، تا پایان خردادماه امسال، در این تقاطع محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

 از رانندگان محترمی که از محل اجرای طرح تردد می‌نمایند، درخواست می‌شود ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی، تعامل لازم با مجریان پروژه را لحاظ فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • نیمی از حوادث فوتی کار در کارگاه های ساختمانی است
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش