Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل از تامین اعتبار مورد نیاز برای پروژه های بخش آب و فاضلاب استان خبر داد.


 اکبر بهنام جو 20 آبان در حاشیه نشست با مدیر عامل آبفای کشور افزود: این اعتبارات از  محل تبصره ۵۶ ،منابع داخلی شرکت و بودجه عمومی دولت تامین اعتبار شد.

وی با بیان اینکه مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان برای تصفیه خانه فاضلاب اردبیل که عملیات اجرایی آن آغاز شده اختصاص یافت، ادامه داد: برای خط انتقال فاضلاب، مبلغ ۶۰ میلیارد تومان و برای تکمیل فاضلاب شهر خلخال، مبلغ ۷۰ میلیارد تومان جذب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل با اشاره به مقدمات و برنامه ریزی های لازم برای برخی  پروژه های آب و فاضلاب نیز گفت: عملیات اجرایی این پروژه ها بعد از برنامه ریزی و انجام مقدمات در سال ۱۴۰۰ آغاز می شود.

به گفته بهنامجو برای عملیات تکمیلی فاضلاب شهر نیر ،کوثر، بیله سوار و پارس آباد، تصفیه خانه شهر تازه کند گرمی و خط انتقال آن، از محل اعتبارات ماده ۵۶ و بنیاد علوی و منابع داخلی شرکت به مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شد.

وی اضافه کرد: مطالعات مرحله نهایی تا هفته آینده توسط  برنامه و بودجه  انجام و جهت تکمیل آن مراحل قانونی طی می شود.

استاندار اردبیل از انجام فراخوان برای آبرسانی به مجتمع خروسلو در پارس آباد و سبلان در مشگین شهر و موران در گرمی به مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان خبر دار و افزود:  این اعتبارات در سفر رئیس جمهور مصوب شده بود ،تامین و در حال فراخوان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آبرساني اعتبارات عمرانی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران کشور، اعتبارات در زمینه فرونشست زمین، کنترل بیماری سالک و بازسازی مدارس آسیب دیده ناشی از فرونشست زمین را مصوب کرده، اما بعد از گذشت یک سال این اعتبارات به استان تخصیص داده نشده است.
منصور شیشه فروش افزود: درخواست مشخص مدیریت بحران این است که سازمان برنامه و بودجه نسبت به اجرای این مصوبات که ستاد بحران کشور به استان تخصیص داده، اقدام کند، چون زمان اجرای این طرح‌ها محدود است.

دیگر خبرها

  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک