Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه،  سید ابراهیم رئیسی  رئیس قوه قضاییه صبح امروز (سه شنبه) در آئین شکرانه بهره‌برداری از ۱۵۰ هزار اشتغال ایجاد شده توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سال ۹۹، از تلاش‌های این ستاد در حوزه اشتغال و تولید تقدیر کرد و آن را تحقق منویات مقام معظم رهبری دانست.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته گام‌های بلندی در کشور برداشته شده، اظهار داشت: امروز با مشکلات و تنگنا‌هایی مواجه هستیم که دشمن برای ما ایجاد کرده، اما با قدرت برای تحقق اهداف بلند نظام اسلامی گام برمی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله رئیسی از «محرومیت‌زدایی و فقرزدایی» به عنوان یکی از نکات محوری بیانیه مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: نباید چهره کریه فقر بر کشور زیبای ایران که در اقصی نقاط آن ثروت و ذخایر خدادادی نهفته است، سایه بیاندازد.
رئیس قوه قضاییه با بیان این که «فقر محصول بی‌عدالتی اجتماعی است»، تصریح کرد: راهکار مقابله با فقر و فساد و تبعیض، اجرای عدالت است و فقر با عدالت گستری کاملاً از بین می‌رود.
آیت الله رئیسی افزود: فساد، خروج از اعتدال است و راه مقابله با آن اجرای عدالت در همه بخش‌هاست و اگر امکانات و ظرفیت‌ها عالادنه توزیع و قوانین و مقررات عادلانه اجرا شوند، شاهد از بین رفتن تبعیض و فساد اجتماعی و اقتصادی خواهیم بود.
رئیس قوه قضاییه، اجرای عدالت را مهم‌ترین مأموریت دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: آنچه مانع تولید پرونده قضایی و کاهش فساد اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌ها در جامعه می‌شود، عدالت اقتصادی و اشتغالزایی است.
آیت الله رئیسی از رونق و جهش تولید با عنوان داروی همه درد‌های جامعه یاد کرد و گفت: امروز دولت، نهادها، سازمان‌ها و نیرو‌های مسلح و همه بخش‌ها باید برای توانمندسازی کشور در عرصه‌های اقتصادی و امنیتی و فرهنگی تلاش کنند.
رئیس قوه قضاییه خاطر نشان کرد: ایران وقتی قوی می‌شود که به قدرت اقتصادی و قدرت امنیتی و اقتصاد و اشتغال قوی دست یابد و حرکت‌هایی که در این جهت انجام می‌گیرد، قابل تقدیر است.
آیت الله رئیسی گفت: در روز‌های اولیه شیوع کرونا، ما با کمبود اقلام پزشکی و بهداشتی مواجه بودیم، اما امروز با اقدامات جهادی همه بخش‌ها و همدلی و همراهی آحاد مردم به این توانمندی رسیده ایم که علاوه بر تأمین نیاز داخل در آینده حتی بتوانیم ماسک و دیگر اقلام بهداشتی را صادر کنیم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنانش بر فعال کردن اقتصاد خانواده، اقتصاد دریا، اقتصاد فضای مجازی و اقتصاد معدن تأکید کرد و گفت: ما می‌توانیم با نیروی کار متعهد و برنامه ریزی درست، مقابل توطئه‌ها، کارشکنی‌ها، تحریم‌ها و تهدیدات دشمن ایستادگی کنیم.
آیت الله رئیسی مسأله اشتغال را از دغدغه‌های امروز کشور عنوان کرد و گفت: دستاورد‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه اشتغال که حالا دوستان گفتند منطبق با تعریف واقعی اشتغال است، نمادی موافق در تحقق شعار ما می‌توانیم است.
رئیس دستگاه قضا در ادامه سخنانش با اشاره به نقش اشتغال در کاهش جرم در کشور اظهار داشت: افزایش اشتغال و تولید و کاهش فقر از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از وقوع جرم و کاهش پرونده‌های قضایی است.
آیت الله رئیسی افزود: در حقوق جرم شناسی از فقر و بیکاری به عنوان یکی از علل وقوع جرم یاد شده و هر چه برای رفع فقر، اشتغالزایی و اجرای عدالت بیشتر تلاش کنیم حتماً در کاهش جرم و آسیب‌های اجتماعی مؤثر خواهد بود.
رئیس قوه قضاییه در اولویت قرار گرفتن آسیب دیدگان کرونا در طرح‌های اشتغالزای ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را حرکت زمان شناسانه این ستاد دانست و با اشاره به وعده مسئولان این ستاد برای افزایش ۱۵۰ هزار شغل ایجاد شده به ۳۰۰ هزار شغل تا پایان سال جاری گفت که تحقق این نوید ارزشمند، در رفع مشکلات کشور اثر به سزایی خواهد داشت.
آیت الله رئیسی تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه رونق تولید و اشتغال را پیام برای کسانی دانست که چشم به بیگانه دوخته اند و ادامه داد: این حرکت پاسخ محکم به آن‌هایی است که سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی و صیانت از منافع ملی و حقوق مردم را به خارج از مرز‌ها و آمد و رفت دیگران گره زده‌اند.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به امکانات مادی و معنوی موجود در کشور، تصریح کرد: من به این سخن مقام معظم رهبری عمیقاً باور دارم که هیچ مشکل لاینحلی در کشور نداریم و راهکار رفع همه مشکلات نیز درون کشور است و همه مسائل بدست توانای نخبگان و جوانان حل می‌شود.
پیش از سخنان رئیس دستگاه قضا، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با ارائه گزارشی درباره روند اجرای طرح‌های اشتغالزایی در این ستاد اظهار داشت: محوری‌ترین ارزش در مقوله پیشرفت، بحث عدالت است.
وی افزود: عدالت وجه تمایز حق و باطل است و اساسی‌ترین مؤلفه عدالت نیز، معیشت و عدالت اقتصادی است که بدون آن نمی‌توان آسیب‌های اجتماعی و مسائل سیاسی و امنیتی را مدیریت کرد.
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با تقدیر از اقدامات قوه قضاییه برای حمایت از رونق تولید، متذکر شد: در صورت استفاده درست از ظرفیت‌های داخلی و مدیریت درست منابع می‌توان سالانه یک میلیون شغل در کشور ایجاد کرد.
مخبر با بیان اینکه تمام پیش بینی‌ها بر این است که تا دو سال آینده ۶۰ درصد اقتصاد دنیا در اختیار اقتصاد دیجیتال قرار می‌گیرد، گفت که با بهره‌مندی از نیروی باهوش و جوان کشور می‌توانیم در عرصه‌های دانش بنیان بدرخشیم.
در این مراسم استاندار گلستان در ارتباط تصویری با رئیس قوه قضاییه گزارشی از اجرای طرح اقتصادی پرورش ماهی با روش‌های نوین در این استان ارائه کرد که آیت الله رئیسی در واکنش به گزارش وی بر لزوم فعال کردن اقتصاد دریامحور تأکید کرد.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به برخورداری ایران از ۳۰۰۰ کیلومتر مرز دریایی گفت: محرومیت در کنار دریا معنا ندارد و با تلاش و همت مسئولان و همدلی مردم می‌توان فقر را از چهره کشور زدود.
همچنین رئیس شرکت دانش بنیان نفت پارس در ارتباطی تصویری گزارشی از اقدامات و تولیدات این شرکت ارائه کرد و از ارزآوری ۱۰۰ میلیون دلاری این شرکت در شرایط تحریم سخن گفت.
وی یکی از اقدامات مهم این شرکت را ایجاد ۲۳ روزه کارخانه تولید ماسک در زمان شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و گفت که در حال حاضر نیز روزانه ۵ میلیون قطعه ماسک در این شرکت تولید می‌شود.
آیت الله رئیسی پس از شنیدن گزارش مذکور، اقدامات صورت گرفته را اثبات حقانیت سخن مقام معظم رهبری در تحقق شعار «ما می‌توانیم» دانست و گفت: با اندیشه و دانش نوین می‌توان بهره‌وری را افزایش داده و از خام فروشی جلوگیری کرد.
مدیرشرکت دانش بنیان کنکاش بهینه نیز در این مراسم در ارتباطی تصویری با رئیس قوه قضاییه، گزارشی از فعالیت‌های این شرکت در حوزه معدن ارائه کرد که آیت الله رئیسی با تقدیر از تلاش‌های این شرکت برای بومی سازی دانش مربوط به فعالیت‌های معدنی خاطر نشان کرد: با اتکال به خدا و اعتماد به نفس جوانان ایرانی اتفاقات بزرگی در آینده رقم خواهد خورد.
آیت الله رئیسی در بدو ورود به آئین شکرانه بهره‌برداری از ۱۵۰ هزار اشتغال ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، از نمایشگاه بخشی از دستاورد‌های اجتماعی این ستاد بازدید کرد.
رئیس قوه قضاییه در این بازدید دو ساعته با مسئولان بنیاد‌های برکت و احسان و گروه‌های اقتصادی و دانش بنیان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به گفتگو نشست و در جریان روند اجرای ۳۰ هزار و ۲۰۰ طرح و پروژه اقتصادی تولیدمحور این ستاد که با تمرکز بر امنیت غذایی و دارویی و با اولویت اشتغال زایی برای آسیب دیدگان از کرونا در استان‌های مختلف کشور عملیاتی شده اند، قرار گرفت.
در این نمایشگاه که برخی اقلام و تجهیزات پزشکی تولید شده برای مقابله با بیماری کرونا همچون ماسک، مواد ضدعفونی کننده، دستگاه اکسیژن ساز، کیت تشخیص بیماری و دارو‌های گیاهی و صنعتی به نمایش در آمده بود، گزارشی درباره روند تولید واکسن برای درمان و پیشگیری از بیماری کرونا ارائه شد.
رئیس قوه قضاییه پس از شنیدن گزارش مربوط به تولید واکسن کرونا بر لزوم تعامل با مؤسسات علمی معتبر دنیا و تسریع در روند اداری مربوط به تحقیقات و آزمایش یافته‌های پژوهشگران در این حوزه از سوی وزارت بهداشت و درمان تأکید کرد و متذکر شد: برای دستیابی به واکسن کرونا باید از هر لحظه و ثانیه برای کار و تلاش بهره ببریم تا هر چه زودتر بتوانیم از این همه تلفات انسانی جلوگیری کنیم.
آیت الله رئیسی همچنین در واکنش به گزارش یکی از فعالان حوزه کشاورزی بر لزوم تولید بذر و نهال در داخل کشور تأکید کرد و متذکر شد: استقلال در حوزه کشاورزی در گرو استقلال در تولید بذر است که ما را از واردات برای تأمین مواد غذایی بی نیاز می‌کند.
در جریان این بازدید، مدیرعامل بنیاد برکت نیز گزارشی از فعالیت‌های این بنیاد در حوزه تولید مسکن برای اقشار کم درآمد و نیازمند ارائه کرد و گفت که بنیاد برکت با همکاری دولت و خیّرین ظرف یک سال و نیم ۱۶۰ هزار واحد مسکونی احداث کرده است.
وی همچنین با اشاره به پیگیری ۶۰ هزار طرح در بنیاد برکت در سال جاری گفت که تاکنون ۳۰ هزار طرح عملیاتی شده و با با بیان این که سالانه ۶۰ هزار تُن گوشت وارد کشور می‌شود، اعلام کرد «تا پایان امسال ۳۱ هزار تُن گوشت مورد نیاز کشور در داخل تأمین می‌شود».
یکی از مسئولان بنیاد احسان نیز در این بازدید، گزارشی از فعالیت‌های سامانه ۴۰۳۰ برای ارائه اطلاعات پزشکی در ایام شیوع کرونا ارائه کرد و توضیح داد: تاکنون ۲۶ میلیون تماس با سامانه ۴۰۳۰ برقرار شده که میانگین روزانه ۱۰۰ هزار تماس است.
وی با بیان این که از ۳۰۰ هزار همکار این سامانه ۲۰۰ هزار نفر نیرو‌های جهادی و ۱۰۰ هزار نفر دیگر کارکنان خود مجموعه هستند، یکی از اقدامات صورت گرفته در بنیاد احسان را فراهم کردن امکان برقراری تماس تصویری پزشکان مستقر در مناطق محروم با پزشکان متخصص در تهران عنوان کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه آیت الله رئیسی قوه قضاییه سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ستاد اجرایی فرمان امام رئیس قوه قضاییه مقام معظم رهبری آیت الله رئیسی اجرای عدالت دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرآموزی که برای هنرجویانش اشتغالزایی کرد

به گزارش فارس، امروز روز معلم است، روز کسانی که همواره آموزش را بدون هیچ چشم داشتی به فرزندان این مرز و بوم منتقل می‌کنند، حال اگر این آموزش همراه تولید باشد نتیجه‌اش می‌شود هنرجویان هنرستان کوثر.خانم زینب امینی، هم هنرآموز است و هم کارآفرین، هم عاشق تولید است و هم عاشق آموزش، او ۱۵ سال است که در سنگر تولید پا گذاشته و ۳ سالی هم می‌شود که در سنگر علم و دانش جهادگرانه فعالیت می‌کند.خانم امینی معتقد است خلاقیت خام است و حاصلی ندارد تا زمانی که محصولی نو شده و تبدیل به نوآوری شود آن وقت است که مفید واقع می‌شود.می‌گوید؛ اگر هر دو را ترکیب کنیم هم خودمان سود می‌کنیم و هم جامعه، جامعه ما هنوز فرصت کار آفرینی دارد اگر علم، تجربه و سرمایه را در سبد کاری خود داشته باشیم.

آموزش همراه تولید اینها را گفتم تا به این برسم که اگر بخواهم سوژه روز معلم را در یک جمله برای شما معرفی کنم می‌توانم بگویم که خانم امینی مصداق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» است، چرا که توانسته با آموزش همراه تولید شعار سال را تحقق ببخشد.خانم امینی هنر‌آموز هنرستان کوثر منطقه بزینه رود شهرستان خدابنده است، هنرستان کوثر یکی از شاخص‌تربن هنرستان‌های است که هنرجو‌هایش در پایه ۱۲ رشته طراحی دوخت توانسته‌اند فعل خواستن توانستن است را با کمک دستان پر مهر معلمشان به خوبی صرف کنند.هنرجویان خانم امینی توانسته‌اند در راستای آموزش همراه با تولید با تمام توان وارد بازار کار شوند و به درآمد بالایی برسند و در جهش تولید و رونق اقتصاد داخلی نقش داشته باشند.

عمل به منویات رهبر انقلاب خانم امینی که از سال ۱۴۰۱ زمینه ایجاد اشتغال و کار آفرینی را به صورت زیر بنایی با هنرجویان رشته خیاطی آغاز کرده است، از او درباره اهدافش می‌پرسم که یکی از دلایلش را این گونه بیان می‌کند، در راستای بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری که کارآفرینی را نوعی عبادت و ارزش آفرینی دانستند بر حسب وظیفه و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب از سال 1401 زمینه ایجاد اشتغال و کار آفرینی را به صورت زیر بنایی با هنرجویان رشته خیاطی آغاز کرده‌ام.وی بیان می‌کند؛ بیشتر تلاشم بر این است که هنر خیاطی را در هنرستان کوثر منطقه بزینه‌رود کاربردی کرده و به سمت تولید سوق بدهم و زمینه را برای ایجاد اشتغال و کار آفرینی هدایت کنم که هنرجویانم در این راستا آغاز طوفانی داشتند. ۱۵ هنرجو دارم خانم امینی ۱۵ هنرجو در رشته طراحی دوخت دارد که امسال سال آخر تحصیلشان است و او آخرین جرعه‌های علم و دانش را با چاشنی تولید در دل و جان هنرجوهایش جاری می‌کند، می‌گوید؛ سه روز در هفته برای تدریس به هنرجویانم راهی بزینه رود می‌شوم.منطقه بزینه‌رود در شهرستان خدابنده به فاصله یک و نیم ساعت از مرکز استان قرار دارد.خانم امینی در طول این چند سال با دغدغه و با علاقه ضمن ترغیب هنرجویانش به امر هنر خیاطی و حتی والدین آنها، هنرجویانش را با اصول کار آفرینی و زمینه‌های موثر اشتغال آشنا کرده است به طوری که هنرجویان منطقه بزینه‌رود محروم بدون مراجعه به بانک‌ها و موسسات دولتی و اخذ وام، با علاقه تمام طلا و جواهرات خود را فروخته‌اند و گامی در مسیر تولید بر داشته‌اند. سرمایه‌هایشان را در اختیارم گذاشتن وی با بیان اینکه کارآفرینان می‌توانند زمینه جلب مشارکت مردم را فراهم کنند، گفت: هنرجویان منطقه بزینه رود هر که هر چه سرمایه‌ای داشت در راستای تهیه لباس و تامین امکانات نسبتا مناسب برای تولیدی و کارگاه کوچک گام برداشتند و آغاز به کار کردند.امینی از دلگرمی خانواده‌های هنرجویانش به خاطر فعالیت آنها در کارگاه گفت و افزود: این امر موجب دلگرمی خانواده‌ها و رغبت دیگر خانواده‌ها برای تشویق فرزندان خود به این رشته ارزشمند شدند.خانم امینی تعریف می‌کند؛ از زمانی که من به عنوان هنرآموز آن منطقه به هنرستان کوثر بزینه رود حکم دریافت کردم به عینه دیدم که از روی ناچاری و حتی کارشناسان تعیین رشته آن منطقه هنرجویانی که نمره حد نصاب آنها به رشته‌های دیگر نمی‌رسید به این رشته معرفی می‌کردند و هنرجویان در ابتدا با بی رغبتی و بی انگیزه وارد این رشته شده بودند.ولی من انگیزه‌ای ایجاد کردم و با تکنیک‌های روانشناسی بر روی تک تک هنرجویان و حتی والدین آنها انجام دادم و کلا رویه در چند ماه عوض شد، به طوری نوعی نشاط و رقابت با دیگر رشته‌ها آغاز شد و هنرجویان نوابغ خودشان را عملا با حمایت خانواده‌ها نشان دادند.وی ادامه داد؛ به لطف خدای متعال، در حال حاضر سطح آموزش علمی و عملی هنرجویان بنده در حد فارغ التحصیلی رشته تکنولوژی دوخت دانشگاهی است و این یک ادعا نیست بلکه یک حقیقت است.

دوخت لباس مدارس منطقه این کارآفرین زنجانی که خود به عنوان بانوی تاثیرگذار در سطح استان معرفی شده است، در ادامه از پیشرفت کار هنر جویانش می‌گوید و ادامه می‌دهد؛ هنرجویانم علاوه بر پیشرفت درسی، گامی فراتر نهاده و در سال 1402 لباس مدارس دخترانه منطقه بزینه رود را مستقلا پوشش داد‌ه‌اند و در تهیه و تولید آنها نقش مستقیم داشتند. سود حاصل تولید لباس در بزینه رود هم صرف هنرستان کوثر بزینه‌رود شد.این معلم زنجانی گفت؛ به دنبال رشد علمی و عملی هنرجویان در تولید لباس مدارس و همینطور دوخت لباس مجلسی (که در سطح مقطع دبیرستان بی سابقه است) و تولید لباس پاییزه و بهاره و همچنین تولید تیشرت و انواع کراپ زنانه و فروش آن در سطح منطقه و توابع در بین دبیرستان‌های استان آوازه‌ای را کسب کرد و به احساس امید و اعتماد به‌نفسشان افزوده شد. خرید چرخ خیاطی صنعتی علاقه و تلاش وافر هنرجویان خانم امینی موجب شده است که او در طول مدت خدمتش، لوازم تولیدی از جمله چرخ‌های تولیدی صنعتی راسته دوز ، سردوز چهار نخه، اتو‌های صنعتی و ... را به صورت نقد و اقساط خریداری و با وسیله شخصی، همکاران و خودروهای بین راهی از زنجان به منطقه بزینه رود ترددو تحویل هنرجویانش می‌داد.آموزش به همراه تولید، امید و دلگرمی و انگیزه را در بین هنرجویان خانم امینی دو چندان کرده است چرا که اکثر هنرجویان او از ساکن روستاهای اطراف بزینه‌رود هستند و از تمکن مالی ضعیفی برخوردارند، دست به دست هم داده‌اند و تولیدی راه‌انداخته‌اند که آوازه‌اش به روستاها و شهرهای دیگر هم رسیده است طوری که هنرجویان خانم امینی کلا دوخت و دوز و سفارشات روستای خودشان و حتی سفارشات روستا‌های اطراف را انجام می‌دهند که این امر کمک بزرگی بر هزینه‌های زندگی و مدارس و حتی منبع درآمدی برای خانواده‌هایشان است.خانم امینی از وضعیت قبل و بعد هنرستان کوثر حرف به میان می‌آورد و می‌گوید؛ هنرستان کوثر، قبل از ورود من یک کارگاه ناقص داشت که اکثر تجهیزات و امکانات به روز نبود و حتی کارگاه مشکل فنی برق داشت، به لطف خداوند و با کمک خیرین مبلغ پنجاه میلیون ریال جذب و کارگاه را تجهیز کردم و سایر دستگاه‌ها را با مساعدت‌های مسئول کاردانش در اداره‌کل تهیه و حتی سایر کمبود‌های هنرستان از جمله آب سرد کن، کیس کامپیوتر و قطعات جانبی آن، میز اتو، پرده‌های کارگاه و ... با کمک خیرین تامین شد. خانم امینی بیان داشت؛ به دنبال پیشرفت هنرجویان، در طول دو سال گذشته چند دستگاه چرخ صنعتی برای هنرستان خریداری شد تا کار تولیدی رونق بگیرد و حتی زمانی که از هنرجویانم توان تهیه پارچه برای برش و دوخت را نداشتند از خیرین هزینه آن‌ها را جمع آوری و تحویل هنرجویان می‌دادم.

ادامه فعالیت در هنرستان فاطمه الزهرا (س) این کارآفرین زنجانی به فعالیت خود در هنرستان فاطمه الزهرا (س) زنجان اشاره می‌کند و می‌گوید؛ علاوه بر هنرستان کوثر منطقه بزینه رود فرایند تولید را در هنرستان فاطمه الزهرا (س) زنجان را داشته‌ام که در مقایسه با سال قبل و اذعان مسوولان امر ، پیشرفت و کیفیت کار به نحوی شایسته و اصولی محقق شد که رضایت دانش آموزان، خانواده‌های آنان و همچنین مسئولان مدارس را به دنبال داشت. امینی با بیان اینکه امیدوارم با این کار خانواده‌های هنرجویان متوسطه اول که شناختی از این رشته ندارند بیشتر آشنا شوند، ادامه داد: آموزش همراه با تولید، خودکفایی و ایجاد اشتغال در بستر تولید در منطقه وجود دارد که متاسفانه از استان همدان با نرخ بسیار پایین برای تولیدی آنها قبول سفارش می‌کنند و بیشتر وقتشان صرف کار برای دیگران می‌شود. نیازمند حمایت مسوولان

این معلم زنجانی امیدوار است که به حمایت و پشتیبانی مسولان به ویژه مسولان آموزش و پرورش، فارغ‌التحصیل‌های هنرستان کوثر هر کدامشان یک کارگاه تولیدی مستقل ایجاد کنند و اینکه این الگو می‌تواند به سایر هنرستان‌های استان تسری پیدا کند و تحولی در امر تولید و طراحی الگو‌های ملی و اسلامی ایجاد شود.امینی که مولف کتاب «نگرش به مد و بحران هویت و بهزیستی روانشناسی» است، در طول سال‌های گذشته موفقیت‌های زیادی در عرصه علم وانش به دست آورده است که از جمله می‌توان به کسب رتبه معلم نمونه منطقه‌ای در سال 1402، کسب رتبه برتر الگوهای تدریس در سطح استان، ارزیاب معلمان نمونه در منطقه در سال 1402، شرکت در جشنواره‌های سناریو نویسی از ایده تا محصول و ... اشاره کرده کرد.

دیگر خبرها

  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • هنرآموزی که برای هنرجویانش اشتغالزایی کرد
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است